Gå til innhold

Overklokke Intel 2,4GHz

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Intel 2,4GHz cpu og et Intel d845ebg2 hovedkort, men det ser ut som bios er låst på en eller annen måte. Har prøvd å flashe bios men kan ikke stille på system instillinger og fsb :( ....Er det noen som vet hvordan jeg kan overklokke maskinen??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du går i biosen din og tar den 3 alternative fra toppen i høyre hjørne nesten helt til venstre

tar du på helfin og tar den på manuel så går du og stiler fsben til 345 og volten til 3,55656.

lykke til med arbeide det er vanskelig kan du tro stian87

Lenke til kommentar
Hei, jeg har en Intel 2,4GHz cpu og et Intel d845ebg2 hovedkort, men det ser ut som bios er låst på en eller annen måte. Har prøvd å flashe bios men kan ikke stille på system instillinger og fsb :( ....Er det noen som vet hvordan jeg kan overklokke maskinen??

ja da du tar opp biasen til høre øverst i venstre3 hjørne så tar susddm

Lenke til kommentar
du går i biosen din og tar den 3 alternative fra toppen i høyre hjørne nesten helt til venstre

tar du på helfin og tar den på manuel så går du og stiler fsben til 345 og volten til 3,55656.

lykke til med arbeide det er vanskelig kan du tro stian87

fsb til 345!!! og volt til 3,555656!!!:o :o :o

er du helt skadd???

24 x 100= 2400mhz

24 x 345= 8280mhz!!!

det går ikke!!

så ikke hør på det forslaget der,han ekke så expert som han tror :p

men du kan jo prøve å kjøpe nytt hk,for intel ekke glade i overklokking og har sikkert sperra ditt hk,men det finnes alltid en vei rundt :woot:

du får et rimelig bra hovedkort til ca. 800-1000kr

lykke til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...