Nerowulf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Driver på med Liberty City(5), der hvor man må få alle levende venner til å like deg 90%. Men jeg får ikke kontaktet Dwayne Forge. Jeg har han ikke på telefonen, og jeg har bare mottatt en mail (som jeg svarte positivt tilbake). Hvordan får jeg han til å like meg. Jeg får jo ikke kontakt med han. Er han død? Har forresten runna spillet. Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 kanskje du har drept han? Kan man ikke velge mellom å drepe Dwayne eller Playboy X....Eller husker jeg feil? Når jeg spilte ringte han meg hele tida og klagde og sutra husker jeg... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) kanskje du har drept han? Kan man ikke velge mellom å drepe Dwayne eller Playboy X....Eller husker jeg feil?Når jeg spilte ringte han meg hele tida og klagde og sutra husker jeg... Ja kanskje jeg har drept han. Da er det jo null stress, siden achievement'en gjelder bare for de som lever. Husker ikke hvem av de jeg drepte. Men endte opp med det store safehouse'et. Endret 6. mai 2009 av Nerowulf Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 kanskje du har drept han? Kan man ikke velge mellom å drepe Dwayne eller Playboy X....Eller husker jeg feil?Når jeg spilte ringte han meg hele tida og klagde og sutra husker jeg... Ja kanskje jeg har drept han. Da er det jo null stress, siden achievement'en gjelder bare for de som lever. Husker ikke hvem av de jeg drepte. Men endte opp med det store safehouse'et. Fikk du safehouset drepte du Playboy X, og da skal vel faktisk talt Dwayne være i live. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Men Dwayne er sur på deg, siden du drepte Dwaynes beste venn, så han vil ikke ta telefonen... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Men Dwayne er sur på deg, siden du drepte Dwaynes beste venn, så han vil ikke ta telefonen... Så han telles som en "død" venn? Jeg trenger ikke å få han til å like meg, for å kunne ta achievementen? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg vet ikke... Hos meg sa han at han ikke ville snakke med meg mer, og han svarer aldri på telefonen når jeg ringer ham... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå