Totenkopf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hei Trenger en slik kabel til mine Sennheiser HD-595, men sliter litt med å finne en norsk nettbutikk (evt. en utenlandsk som er villig til å sende til Norge) som selger slike. Det er en del som har slike adaptere som bare er en liten plastplugg, men det er ikke det jeg trenger. Tips? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har sett slike på Elkjøp til 30 kr.. men det var kanskje bare en ren overgang uten ledningsstumpen. husker ikke helt. Poenget er at du mest sannsynlig finner en slik kabel i nærmeste elektrobutikk Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Var innom et par, men de fleste har bare slike plaststykker. Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Var innom et par, men de fleste har bare slike plaststykker. Denne da? Det er ikke ledning på den, men er i alle fall ikke plastikk Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Var innom et par, men de fleste har bare slike plaststykker. Denne da? Det er ikke ledning på den, men er i alle fall ikke plastikk Tenkte spesifikt på en med ledning, hodetelefonene kom med en slik uten. Fant det jeg lette etter på hifiheadphones.co.uk til £11.95, så jeg bestilte derfra, men takk for hjelpen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå