Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst]sub + forsterker, nye høytalere ?


Anbefalte innlegg

snart får jeg fiksa min bil nr 2. og vil ha sub og forsterker og regner med at jeg må ha nye høytalere hviss jeg ikke vil sprenge dem.

 

hva koster alt dette ? vil ha subkasse jeg kan ha baki bagasjerommet.

 

 

håper på å få tak i noe som ikke er så jækla dyrt. hvis noen vet om noen selger forsterker og subkasse er jeg interesert.

 

bilen er en saab 9000 cs

 

takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spiller har jeg. kjøpte ny for ikke så lenge siden og den står i min nåværende bil. tar bare å setter den over.

 

trenger hjelp til en ting til..

 

hvor for jeg kjøpt soting til denen bilen ? vil ha sota bakrute og sideruter på bakdørene.

 

må dette godkjennes hos biltilsynet eller er det mulig å bare sette det på ?

Lenke til kommentar
jeg leita litt rundt på nettet og fant ut at folk sa det kostet flere tusen for å få det.

 

jeg fant det jo her: http://bsbildeler.no/butikk/searchresult.aspx?search=solfilm

 

195 kr er da ikke dyrt. men hvordan setter man det på ?

 

 

som regel tar man ut ruta, setter på filem med såpevann så du har mulighet til og justere litt rundt, også skråpe ut alle bobler.

 

er sikkert mange måter og gjøre dette på da!

Lenke til kommentar
jeg leita litt rundt på nettet og fant ut at folk sa det kostet flere tusen for å få det.

 

jeg fant det jo her: http://bsbildeler.no/butikk/searchresult.aspx?search=solfilm

 

195 kr er da ikke dyrt. men hvordan setter man det på ?

 

 

Biltema har også solfilm om du har det i nærheten av deg.

 

2 måter å legge solfim på:

 

1. Slik som Nokia_dell sa

2. Gidder du ikke å ta ut ruta og heller vil gjøre det halvveis lager man en mal av ruta, klipper / kutter solfilmen ut ifra malen og smeller det på ruta med såpevann. Bruk førerkort o.l for å dra ut såpevann og bobler mellom rute og film, så lar du det stå i skyggen til det tørker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...