Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Føles riktig - kun et unntak. Viktig?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei! Velger å poste som gjest.

Er ei jente på 19 som er i et forhold med en på 21. Vi har vært kjærester i 7 mnd, men bor litt langt unna hverandre så treffes kun i helgene. Vi har det kjempeflott sammen, og vi har enda ikke hatt noen store krangler. Vi er veldig like, tenker mye likt, snakker veldig åpent og finner alltid på noe å gjøre. Vi har det rett og slett supert sammen.

Det er kun en ting som jeg har tenkt over..

Han er veldig optimistisk og glad, og tenker ikke så mye over ting. Jeg derimot overanalyserer det meste, er veldig dramatisk av meg og en smule negativ. Jeg tenker veldig mye over ting som ikke alltid er noe å tenke over, og blir nesten litt oppgitt når han ikke tenker like mye over det. :p

Er dette noe dere ser på som et potensielt problem, eller vil dette bli borte i hverdagen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irritasjon er en naturlig del av et forhold, og det kommer alltid til å være noe med enhver partner man har som kommer til å irritere en. Spørsmålet er bare om alle de andre positive sidene dekker over de negative.

Hvordan optimistisk, glad og impulsiv kan være så veldig negativt vet jeg ikke, for det beskriver meg på en prikk. :p

Kan du gi noen eksempler på ting han ikke tenkte så mye på som du irriterte deg over at han ikke tenkte på?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

For eksempel sjalusi, jeg blir veldig lett sjalu, mens han sjelden blir det. Jeg tenker mer over sånne ting som at han ikke har sendt melding på ei stund, mens hvis jeg har ikke har svart på noen timer så er det null problem.

Er jo bare sånne filleting som han ikke tenker så mye over, som jeg tenker over og analyserer i hytt og pine til at det betyr noe annet enn det gjør. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Du kan jo se på det slik: Det er veldig greit å ha en slik i forholdet. Tenk hvis begge to bare ikke brydde dere. Eller hvor mye krangling det hadde blitt hvis begge to overanalyserte alt mulig.

Tror det bare er sunt for et forhold hvis en er jordnær mens den andre er litt opp i skyene.

Lenke til kommentar

Det første jeg tenker da er at du har problemer med å stole på han. Og det vil nok endre seg etter hvert som tiden går og dere blir enda mer kjent enn dere er.

Men når det forsvinner, kommer det garantert til å dukke opp en annen ting som kommer til å irritere deg. :)

Dette er nok en bitteliten bagatell som du neppe skal legge så veldig mye i. Det høres ut som dere har det supert med hverandre, så da tror jeg ikke at dette kommer til å skape så store problemer. Med mindre du kjefter huden hans full hver gang han ikke svarer på melding på et par timer. :p

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Nei, han har heldigvis den magiske effekten som gjør at jeg ikke greier å bli sint på han. Det sinteste jeg har vært på han var da han beit meg i armen en gang, men så beit jeg han tilbake og da var det greit. Han gir meg dårlig samvittighet, noe som tidligere var et ukjent fenomen for meg.

Og hvis han var som meg på dette punktet så vet jeg ikke om vi hadde vært kjærester i dag. Har tidligere vært i et forhold med universets største pessimist og lathans, og det gikk jo rett på ræva.

Men fint å få høre en del kommentarer på dette!

Lenke til kommentar
Nei, han har heldigvis den magiske effekten som gjør at jeg ikke greier å bli sint på han. Det sinteste jeg har vært på han var da han beit meg i armen en gang, men så beit jeg han tilbake og da var det greit. Han gir meg dårlig samvittighet, noe som tidligere var et ukjent fenomen for meg.

Og hvis han var som meg på dette punktet så vet jeg ikke om vi hadde vært kjærester i dag. Har tidligere vært i et forhold med universets største pessimist og lathans, og det gikk jo rett på ræva.

Men fint å få høre en del kommentarer på dette!

Nesten så jeg skulle trodd du var eksen min xD

Jeg var veeeeeeldig negativ og egentlig veldig lat før :)

Endret seg en god del da. Trener ikke, men er mer outgoing enn før.

En god del mer positivitet har også kommet innabords :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...