Eldy Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hei. Skal kjøpe ny crt skjerm som skal være til gaming for det meste. Den skal helst ikke være så stor/tung ettersom jeg ikke har all verdens plass. Tenker litt på denne: Samsung SyncMaster 997MB 19" Gamer mye 1.6, btw, så hz er viktig! Noen forslag? Takk! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Og det MÅ være CRT? Jeg har en 21" Hitachi hjemme du kan få billig... Lenke til kommentar
Penny Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har en rimelig god 19" eller 21" stående i Stavanger du kan få overta gratis hvis du henter. Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg vil helst ha crt, ja. Bor i Bergen. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg vil helst ha crt, ja. Bor i Bergen. hvorfor det? LCD-skjermer har tatt igjenn ctr for lenge siden. i alle fall når den kun skal brukes til gaming edit: den var jo billig, da.. Endret 5. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg vil helst ha crt, ja. Bor i Bergen. hvorfor det? LCD-skjermer har tatt igjenn ctr for lenge siden. i alle fall når den kun skal brukes til gaming edit: den var jo billig, da.. Det har seg slik at ikke alle har råd til å bruke 3000 kr (++) på en skjerm. Så å si alle CRT-skjermer greier å kjøre 120Hz @ 800x600. Så hvorfor skal man da bruke flere tusener på en ny LCD-skjerm med 120Hz, når man kan skaffe en gammel CRT-skjerm nærmest gratis. I tillegg har LCD-skjermer kun én nativ oppløsning. Derfor vil CRT-skjermer få det beste og klareste bildet ved lavere oppløsninger, som de fleste CS-gamere spiller i. Takk! Endret 5. mai 2009 av ela018 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 jaja. vist du syntes det er verdt det så for all del. fin skjerm, men jeg for min del er glad for at ctr-dagene er over for min del Lenke til kommentar
Moal Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 CRT skjermene bruker også dobbelt så mye strøm også Så hvorfor ikke invistere i en skjerm til 3000kr? Du får jo bedre plass + større skjerm med på kjøpet. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tenker litt på denne: Samsung SyncMaster 997MB 19" Jeg har en sånn. Forferdelig dårlig kontrastnivå, grov gittermaske, godt synlig raster og mye støy/reflekjoner i bildet (bildet blir "kastet tilbake" fra kantene mot miden av skjermen). Holder fint som sekundærskjerm, men når Mozilla Thunderbird og Windows Mediaplayer er godt nok innbrent går den vel på søpla. Kjøp en Trinitron i stedet, det er noe HELT annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå