Gå til innhold

Pstereo 21.-22. august i Trondheim

Cuneax

Anbefalte innlegg

http://pstereo.net/site/

Pstereo er en årlig festival på Marinen i Trondheim som avholdes i slutten av august. For første gang i mitt liv vurderer jeg å gå på en festival, ettersom den er i byen der jeg bor og fordi to av mine absolutte favorittband har meldt sin ankomst (Calexico og Ulver!!!). Her er komplett liste:

Röyksopp

Motorpsycho

Ulver

Ane Brun

Calexico

Thåström

Late of the Pier

Slagsmålsklubben

Skambankt

Black Debbath

Ruphus

Jaga Jazzist

Harrys Gym

Marina and the Diamonds

22

Fjorden Baby!

I Was a King

Kim Hiorthøy

Stina Stjern

Tråden kan bli brukt til å diskutere festival, opphold, transport og liknende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Jeg tror jeg faktisk kommer til å høre festivalen ganske godt fra der jeg bor. Sitter og har vinduet åpent nå, og det er konsert eller noe ved Nidarosdomen. Hører det veldig godt. Kanskje jeg slipper å kjøpe billetter? :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Primal Scream og nå.

Bra program for en relativ ukjent festival. Virker som Øya-light med et veldig godt valg av artister. Late of the Pier, Jaga Jazzist, Røyksopp og SMK har jeg sett live en del ganger.

Vurderer å dra opp 20 august hvis jeg bruker så mye penger de to neste ukene. Dette var en særdeles god festival, og passer godt for min del da jeg har fri i den perioden og.

Lenke til kommentar
Når det endelig er festival i Trondheim er ikke noen band over gjennomsnittslig bra.
du kødder med meg.

noen nevnte øya light tidligere i tråden. jeg synes denne festivalen har like bra program som øya. primal scream, calexico og late of the pier... samt en rekke bra norske band.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Æsj, må jobbe. Hadde lett penger og muligheter til et billig/ikke overprisa hotell i Trondheim den helga. Skulle vist om denne festivalen mye tidligere, aldri sett for meg Trondheim som et sted med en bra festival for musikk for oss indie og elektronika-elskere.

Jaga Jazzist leverte kjempebra på Øya i år, med nye låter som overstiger litt av hva de har gjort tidligere. Calexico har jeg aldri sett live, og er på øverste ønskeliste sammen med Beirut(som jeg missa på Øya i år), Iron & Wine, Band of Horses og Vampire Weekend innenfor indiemusikken. Slagsmålsklubben, Skambankt og Late of the Pier har levert på de konsertene jeg har sett av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...