jkhgtdr7tygutfyg9gf7 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Hjelp! Jeg er en 12 åring som er så dum at jeg åpnet et engangskamera av ren nysgjerrighet! Det jeg ikke tenkte på var at det var strøm i kamraet! Jeg prøver å flytte på det åpne kameratet med en skrutrekker med gummihåndtak, man da kommer det bare gnister ut fra kameraet! Hva skal jeg gjøre, det er vel farlig å legge den i søppelkassen, p.g.a gnister som kan tenne på innholdet i søppelkassen? Jeg har greid å kople ut batteiet, men det kommer fremdeles gnister. Regner med at det er p.g.a at blitzen har ladet opp enorme mengder med strøm? Jeg fikk sjokk når jeg tok i det åpnede kameraet (før jeg tenkte på blitzen) Det går greit nå, har holdt fingrene under lunket vann i 30 min og de greiene, men hva skal jeg gjøre med kameraet? Er det eksplosjonsfare eller branfare eller noe lignene med det nå? Tør ikke gjøre noe, mamma er hjemme, men pappa er borte. Mamma kan ingenting oh elektrnikk, og pappa er som sagt borte. Hilsen nervøs 12 åring Endret 15. mai 2010 av audun0197 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Legg kamera i en egen pose og gå ut i søplekassa med den. Skulle noe skje er det kassa og ikke kåken som blir brent, selv om jeg tror faren er minimal Lenke til kommentar
jkhgtdr7tygutfyg9gf7 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Legg kamera i en egen pose og gå ut i søplekassa med den.Skulle noe skje er det kassa og ikke kåken som blir brent, selv om jeg tror faren er minimal Takk for tips! Skal gjøre det nå. Lenke til kommentar
jkhgtdr7tygutfyg9gf7 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Tror dere det er lurt å sjekke med voltometer om det er spenning igjen på kameraet? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tror dere det er lurt å sjekke med voltometer om det er spenning igjen på kameraet? Du kan jo levere kameraet hos en elektrobutikk. De skal ta i mot slike ting, så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå