KimOlsen87 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Som sagt, har hentet en del gratisprogrammer o.l., som .torrent filer, men ganske ofte 'låser' PCen seg under nedlasting. Selv etter RAM-bytte har dette skjedd. Har prøvd bla. flere forskjellige programmer, men samme feil. Hva er problemet? Endret 5. mai 2009 av KimOlsen87 Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 - Virus/orm? - Ruteren henger seg og mister nettverket? Våkner PCn igjen eller må du restarte? Lenke til kommentar
KimOlsen87 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Intet virus o.l. Vanligvis låser/krasjer PC'n seg etter en ca. en halt times nedlasting, og stått og ventet rundt 1 time. Må restarte. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Prøv å laste ned nye chipset-drivere til hovedkortet (primært for nettverkskortet), eventuelt også prøv å flashe opp bredbåndsruteren/modemet. Lenke til kommentar
eNigma333 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Prøv å kutt ned på antall connections torrent klienten din har lov til å bruke. Det er ialle fall kjent for å kunne kvele noen routere. Lenke til kommentar
KimOlsen87 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Hmm, kanskje jeg burde prøve det. Kom til å tenke på at vanligivis laster jeg ned med rundt 250-300kbps, mens der jeg er nå (Tromsø), opptil 600kbps. Kankjse justere nedlastingshastigheten til det som var før, og deretter gradvis gå oppover. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg tror ikke ruter`n blir kvalt av at han laster ned på 600kilobits i sekundet. <må være noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå