NeMesis_ Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hei! Jeg har valget når jeg får ny PC om og innstalere 2k el xp pro! har hatt xp pro lenge nå! Har sett på en kamerat som har 2k! Syns det virker mere profjonelt og bedre bruktbart! Hva vil dere anbefale? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg syntes Win2000 er best. Det er jo bare å prøve 2000 litt å se om du liker det, hvis du syntes xp er bedre er det jo bare å bytte igjen. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 WinXp Pro. Mer oppdatert og mer stabilt. Det er også mer framtidsrettet. Viss du misliker utseende på XP så kan det forrandres. Mitt utseende er meeeeeget likt win2k sitt. Men dette er kun min personlige mening og erfaring på flere maskiner. Siden eg bygger maskiner for familien og venner så har eg lært hva som lønner seg. Win98 = sinnsykt med bråk, WinMe = ikke tenk på det engang, Win2k = bra, noe problem, WinXP = Sinnsykt lite trøbbel sinnsykt stabilt, holdbart og oppgraderingsvennligt. Dette er da målt i antall timer eg har brukt på "support" på de forskjellige plattformene. Et annet moment å tenke på. Win2k er snart død og begravet. Etter at XP har fått sin servicepack 2, så kommer win2k til å bli planlagt faset ut slik WinNT ble. Dette er en naturlig prosess. Så WinXp har en lengre holdbarhetsdato. Men det finnes andre meninger rundtomkring så det er ikke bastant det jeg sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå