iver89 Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hva er best; Biltemas støydempingsmatter eller asfaltsmatter? Og hva koster asfaltsmattene? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg bestilte meg 1 slik matte.. Den 1cm med sølv greie på.. håper den funker.. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Lurer på om bagasjeromsmatter til bil funker som støydemping? Finnes asfaltmattene i webshopen? jeg finner ikke dem jeg: Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Noen som kan svare på spørsmålet mitt her? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 De er begge effektive til hvert sitt bruk. Asfalt mattene er tunge og demper vibrasjonsstøy (i praksis gjør de metallplatene tyngere). Skumgummi demper luftstøy som viftesus o.l. Dersom du demper HD'ene for seg slik at vibrasjonene ikke forplanter seg i kassa er nok skumgummi det du har mest effekt av. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Vil ikke skumgummi issolere veldig da? Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 har noen testa med et vanlig liggeunderlag da? Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Har kledt mitt Chieftec Matrix kabinett med asfaltplater innvendig i sidene og i topp og bunn. Det hjalp veldig og hadde ingen innvirkning på temperaturen. Det eneste minuset er at kabinettet er blytungt. Men det er jo det som gjør det stille også, så jeg burde ikke klage. Har veldig god erfaring med asfaltmatter både i bilen og i datamaskinen. Asfaltmatter koster rundt 70 kroner for noe jeg vil tippe er 50x70 cm. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 liggeunderlag dempa nesten ingenting. det var forsåvidt sitteunderlag jeg prøvde da, av den hvite sorten, men tviler sterkt på at den standard svarte saken er noe bedre. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 liggeunderlag dempa nesten ingenting. det var forsåvidt sitteunderlag jeg prøvde da, av den hvite sorten, men tviler sterkt på at den standard svarte saken er noe bedre. Jaggu er ikke NTNU offisielt på kanalen også. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 liggeunderlag dempa nesten ingenting. det var forsåvidt sitteunderlag jeg prøvde da, av den hvite sorten, men tviler sterkt på at den standard svarte saken er noe bedre. Jaggu er ikke NTNU offisielt på kanalen også. Ja, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå