Gjest Guest_gjest_* Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har nylig møtt en kjekk fyr. Endte opp med at jeg ble med han hjem første kvelden, og etter ei god stund endte vi opp med å pule. Før jeg dro dagen etter fikk han nummeret mitt, så jeg tenkte jo at jeg kom til å høre fra han, og kanskje at det kom til å bli noe mer. Vi kom godt overens med snakkinga, og han var veldig hyggelig... Ender opp med at jeg sender han en melding tilslutt, og han legger ikke opp til at vi holder det gående med mange meldinger.. Så treffer jeg han igjen helga etter, holdende rundt ei anna jente. Da jeg går forbi han overser han meg (vel, 90% sikker på det). Etter ei stund sitter de rett ovenfor oss - og jeg tror han ser meg. Han legger seg ned på benken, og ser litt oppgitt ut.. Jenta ser litt rundt seg. Jeg har dem ca. rett forran meg, og bestemmer meg for å gå ut, "snakker" i telefonen, for å se 'viktig' ut. Ute treffer jeg kammeraten hans. Og vi snakker litt før jeg spør hvem hu jenta er, og han svarer en fra klassen og feier det litt vekk. Etter en stund går vi inn igjen og finner de to andre, jeg nøler med å gå bort, men han(jeg er gira på) vinker meg forsiktig bort. Så der står vi: jeg, jenta, han, og kammeraten hans. Etter en kort stund forsvinner jenta og kammeraten, og vi to henger sammen resten av kvelden, og roter veldig. Neste morgen går han forbi telte mitt(hvor jeg står alene utforbi), og sier bare såvidt hei. Jeg treffer han senere utenfor teltet sitt, og vi snakker i et halvt minutt før han sier han skal inn for å legge seg... Så sitter jeg der. Han er veldig avisende. Og jeg kommer på at han ikke ville holde hånda mi forran vennene sine i går, selv om vi råklina på dansegolvet, hvor sikkert de også var.. Og nå, tirsdag, har jeg ikke hørt fra han. Men - hva skal jeg gjøre? Har veldig lyst på denne fyren. Skjønner jo at det er et dårlig tegn at jeg ikke har hørt fra han. Men jeg forstår jo at det er noe med hu andre jenta, har sett koselige bilder av dem før - veldig sikker på at de ikke bare er venner. Sende han melding(og virke masete?), eller er han ikke interessert? Ganske sikker på jeg treffer han til helga, hva skal jeg si til han da for å vite mer om hva det er med hu her jenta? Ønsker tips til hvordan jeg kan gå frem. Blir gal av å tenke på han, for jeg har så lyst på han. Men vil ikke at han bare skal ha meg for at vi skal ha sex... For på den fronten passer vi bra sammen. Er forøvrig 18/19 år gamle. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dette ser mørkt ut. Ut i fra det jeg kan lese, så virker han veldig usikker, men når dere er ute og han er under taket av alkoholen så begynner han å tenke med feil hode og vinker deg over. Hvis du ser bort i fra absolutt alle tegnene han har gitt deg mens det har vært festing i bildet, hva tror du om saken da? På meg kan det virke som han er rimelig uintressert i noe annet enn et fysisk forhold. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Du har blitt utvalgt som elsker eller en alternativ kjæreste. det er slik dyreverdenen fungerer, man leter etter det beste som er, feiler man så går man til det nest beste. Men det kan være at han har utvalgt deg som elsker. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 "Hvis du ser bort i fra absolutt alle tegnene han har gitt deg mens det har vært festing i bildet, hva tror du om saken da?" Vi går jo på samme skole, men jeg ser han aldri ettersom idrettslinja er på ei anna avdeling. Men akk. Får gi det opp og kjøre videre. Men vet vi treffes til helga, burde jeg si noe til han, isåfall hva? takk for hjelp! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hadde han vært intressert i noe mer hadde han nok tatt kontakt selv om dere går på forskjellige linjer, og ikke bare gjort det mens dere var på fest. Tror nok det beste for deg kan være å sette på full ignorering av han. Både for å komme deg videre, og hvis det mot all formodning er noen flere følelser hos han, vil han vise det. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 det hadde kanskje vært best å vente med sex til dere var sammen. du har på en måte gitt han tillatelse til å bruke deg til det formålet. alltid lurt å vente litt. du kan jo si det du vil si, spør han direkte. eller gjør hva du vil Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det beste du kan gjøre nå fremover er å nekte han sex. ikke gi han sex, ikke så mye som en klem hvis han er ute etter dette. Hvis du fortsetter å gi han dette vil han totalt miste respekten for deg. Er han intelligent så vet han at du er billig, kanskje derfor han menger seg med andre jenter for å teste om du er interessert i han. Umulig å si. hvordan ser du ut forresten, er du veldig pen? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Han var nok mer ute etter en one nighter enn et fast forhold, når du møtte ham. Sex første kvelden hadde ikke jeg tatt som et godt tegn om jeg var ute etter noe fast. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 en ting du kan gjøre nå er som det ble sagt, å nekte han sex, ikke gi han noe som helst. og så går du til den andre dama og forteller henne at dere har hatt sex sammen. dette er en plikt du har å gjøre nå. Hun skal vite at dere har vært sammen og hun fortjener å vite det også slik at ikke hun også blir utnyttet. GO FOR IT!!! Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har nylig møtt en kjekk fyr. Endte opp med at jeg ble med han hjem første kvelden, og etter ei god stund endte vi opp med å pule. Men vil ikke at han bare skal ha meg for at vi skal ha sex... For på den fronten passer vi bra sammen. Er forøvrig 18/19 år gamle. Du har jo allerede gitt han alt du kan by på, så han trenger ikke jakte noe mer på deg. Du har sikkert mer å gi, men dette er i gutte-perspektiv. Hvis han ikke er helt stokk dum så har han forstått at du mest sannsynlig er laus. Gutter er ikke gira på å ha ei jente som har vært på alle som kjæreste, de egner seg bedre som puledukke. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Aj, så jeg tabba med med å pule med en gang? Skal nevnes at vi da hadde begynt å rote forsiktig, men holdt på leenge.. og han spurte først. Og jeg hadde jo lyst... Men ignorere han helt? Hm.. er fortsatt litt gira på han. Vi klikka mer en bare med det seksuelle.. Vil han tro jeg er enda billigere om jeg finner meg en annen? Gjør jeg lurest i å springe rundt alene til henga? Haha. Jeg er forresten ikke veldig pen. Kler meg litt spesielt.. Hvordan har dette noe å si? Tenkte å prøve å spille vennskapelig på det. Sånn, være hyggelig(men avvisende til noe mer) til helga. Er dette vits? Eller bare ignorere han helt? Lurer på hvordan jeg kan snu dette til egen vinning, evt "vinne over" han, hvis dere skjønner hva jeg mener. Slik at jeg kommer utav det hele på en overlegen måte... Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 For meg ser det ut som om han bare var ute etter kos (les sex) og ikke noe mer. I den forstand er det ikke så mye du kan gjøre enn å ignorere ham, eller bare være pulevenner. Det å ha sex tidlig i forholdet kan jo snu begge veier. For noen er det bare dette som er målet, for andre gjør det at de vil ha et sterkere forhold til personen. Det greieste hadde jo vært å bare spørre ham om han er interessert i noe mer, eller om det bare var for en natt. Men dette er jo lettere sagt enn gjort. Mitt tips er bare å glemme ham. Så får han heller komme tilbake til deg om han er interessert, da kan jo du spille litt vanskelig og ikke gi etter med en gang. For noen gutter er det selve jakten som er pirrende. Når han har fått deg er det liksom over. Om du er ute etter noe seriøst vil jeg anbefale deg å bli skikkelig kjent med personen før du tar veien videre til sex. Men dette er veldig individuelt, så du får prøve og føle deg litt frem. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skal du vinne over han så ignorer han tilbake. Om han skal være teit og være avisende er det like så greit å svare med samme mynt. Om han da begynner å oppføre seg normalt eller om han setter ut rykter og slikt kan du aldri være trygg på om han gjør. Men om han setter ut rykter, har du noe å konfrontere han med. Ta det gjerne når vennene hans er i nærheten. Hev deg over det han sier. Si det såpass surt at vennene hans skjønner at han er et ordentlig rasshøl for å bruke det ordet. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Mitt tips er bare å glemme ham. Så får han heller komme tilbake til deg om han er interessert, da kan jo du spille litt vanskelig og ikke gi etter med en gang. For noen gutter er det selve jakten som er pirrende. Når han har fått deg er det liksom over. Takk! Skal gjøre dette. For vi hadde det jo bra sammen, og hvis han vil ha det igjen får han jobbe for det... Skal være litt mer hard to get fra nå av. takk for svar, igjen! setter stor pris på at dere tar dere tid til dette. har lest alle svarene og setter pris på synspunkter. kom gjenre med fler:) Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 an liker å kline med deg, og ha sex med deg. men følelser har han ikke. Så hvis du vil ha uforpliktende sex så er dette en fyr å ha i bakhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå