Inc Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Funker dette, eller blir det for flatt? Vet det er mye tomt rundt katten men jeg synes likevel det kan virke Lenke til kommentar
si Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Synes det var ganske tøft egentlig. Katten er så kontrastfylt at den står fint ut fra den rolige bakgrunnen. Synes fokusområdet er fint også. Du kunne kanskje eksperimentere med ulike utsnitt, men jeg vet ikke helt hva som kan fungere. Ville hatt med greinene og kummen oppe til venstre, men hvis du cropper for mye på høyre siden er katten liksom på vei ut av bildet. Tror nok jeg ville landet på at det utsnittet du har nå er finest. Det viser liksom en liten katt i et stort landskap. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Synes det var ganske tøft egentlig. Katten er så kontrastfylt at den står fint ut fra den rolige bakgrunnen. Synes fokusområdet er fint også. Du kunne kanskje eksperimentere med ulike utsnitt, men jeg vet ikke helt hva som kan fungere. Ville hatt med greinene og kummen oppe til venstre, men hvis du cropper for mye på høyre siden er katten liksom på vei ut av bildet. Tror nok jeg ville landet på at det utsnittet du har nå er finest. Det viser liksom en liten katt i et stort landskap. Takk. Ja, utsnittet kom jeg og fram til ville være best slik. Men det er ett eller annet på bildet jeg ikke klarer å sette fingen på som ikke er riktig... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg synes det var veldig tøft jeg. Ansiktshårene til katten gjør det lille ekstra. Personlig ville jeg vel kuttet bort litt foran og litt på høyre side, men du har landet på dette utsnittet og det fungerer helt fint det også. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Likte originalen, jeg. Ble faktisk ganske stilig. Liker omgivelsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå