Gå til innhold

Hvilket spill er best


Anbefalte innlegg

Hvilket av disse spillene er best?

 

XMEN Wolferine Origins (Har ikke testet enda)

 

Velvet Assassin (Greit nok, men ser fienden deg, kan du ikke sparke\slå??)

 

Assault on dark athena (dette er gøy!)

 

Condemned (veeldig creepy?)

 

dead space (personlig synes jeg dette begynner å bli små kjedelig, jaja masse BØ!, men løper jo bare rundt..)

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Er i grunnen ikke så glad i strategispill.. Liker det litt mer... personlig.. (FPS\3rd person shooter)

Har du prøvd Bioshock ?

Lenke til kommentar

Jeg vil annbefale Condemed til deg. Ganske ålreit skrekkspill, spør du meg.

 

Jeg vurderer X-Men selv, men har en generell avsmak for spill basert på film, egentlig...

 

Vil også annbefale deg Crysis, Far Cry og Fall Out III. De er spill du rett og slett må få med deg

Lenke til kommentar

Xmen ble fort kjedelig.. er jo bare "DREP DREP DREP"..

 

har spilt crysis, farcry (1og2) og fallout 3..

 

Condemned er veldig bø! spill fant jeg ut.. ble skummelt straks en dust tok fra meg pistolen..

 

Har også prøvd bioshock og fear, jeg synes begge de var skummlere enn dead space egentlig..

 

Det fine i condemned, er at de gale folka ikke er monstre, men folk som er gale\på dop.

 

oslo72: Hvorfor forbinder alle strategi med tenking? Der sier du jo bare, dere gå dit! du der, gå dit!, i fps spill gjør du stort sett jobben selv. og jeg synes strategispill alltid har sugen grafikk. Før spilte jeg red alert 2, men veeldig lei det nå. Var også hekta på world in conflict ei stund, men gikk lei det, og soviet spillet synes jeg var elendig. Eneste strategi jeg spiller er litt aoe 3 en sjenden gang i blandt.

 

Hvis dere vil finne alternative spill, se xfire.com/profile/jevrio034 der ser dere hva jeg har spilt.

Lenke til kommentar
condemned er vel et av de beste skrekkspillene jeg har spillt... Når det er litt vanskelig å drepe folka (du har ikke evig med skudd ;)) blir det plutselig 10 ganger skumlere... Skremmer vekk Doom 3 med en gang...

 

Først bruker du "buzzer'n" så slår du dem? Med mindre det er flere.. beveg deg når du er i en kamp. Men.. hehe, de har en fæl tendens til å komme bakfra.. da er det værre..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ok, høres lit interessant ut :)

 

Spilte demoen, men tror jeg nesten pådro meg hjerteinfarkt da en person sprang fra den ene kanten til den andre i mørket. Var vel demoen, etter man hadde sett hun dama på en stol(mener jeg det var).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...