Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjøpe gave til typen, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke blitt så begeistra for en flaske sprit i gave.

All form for alkohol i gave er noe jeg forbinder med kamerater/familie som har vært ute på reise og raska med seg noe fra tax-free. Ikke noe jeg ville fått av en kjæreste.

Klær, smykker, reise for to, og andre kreative ting er noe jeg ville satt mye større pris på..

Lenke til kommentar
Hadde satt mer pris på om dama overasket meg med ferdiglaget middag hjemme, som jeg ser hun har jobbet med. Spesielt om hun har dullet seg litt opp, og ordnet med lys på bordet etc. Framfor et gavekort på middag ute. Da ser man at hun bryr seg og har lagt en innsats i det.

Det er også kort vei til soverommet så du kan få takket henne ;)

Får ferdiglaget middag hjemme hver dag, så hadde vel ikke blitt veldig rørt av å få det på bursdagen min... Og soverommet har man jo hver kveld/natt ellers... :)

Jeg hadde satt veldig pris på å få en Kiel-tur eller en Sydentur for to personer, så jeg og en kompis kunne tatt en rølpehelg/uke :)

Nå er det ikke snakk om en fiskepinnemiddag her. Om dama di steller i stand en romantisk middag med levende lys etc til deg hver dag så er du nok en heldig mann! Noe jeg tviler på når du hadde tatt med en kompis istedenfor dama om du hadde fått en reise for to til bursdagen din.

Det er også forskjell på sex, men det vet du sikkert..

Lenke til kommentar
Hadde satt mer pris på om dama overasket meg med ferdiglaget middag hjemme, som jeg ser hun har jobbet med. Spesielt om hun har dullet seg litt opp, og ordnet med lys på bordet etc. Framfor et gavekort på middag ute. Da ser man at hun bryr seg og har lagt en innsats i det.

Det er også kort vei til soverommet så du kan få takket henne ;)

Får ferdiglaget middag hjemme hver dag, så hadde vel ikke blitt veldig rørt av å få det på bursdagen min... Og soverommet har man jo hver kveld/natt ellers... :)

Jeg hadde satt veldig pris på å få en Kiel-tur eller en Sydentur for to personer, så jeg og en kompis kunne tatt en rølpehelg/uke :)

Nå er det ikke snakk om en fiskepinnemiddag her. Om dama di steller i stand en romantisk middag med levende lys etc til deg hver dag så er du nok en heldig mann! Noe jeg tviler på når du hadde tatt med en kompis istedenfor dama om du hadde fått en reise for to til bursdagen din.

Det er også forskjell på sex, men det vet du sikkert..

det hadde jo bare vært epic

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...