Kakko Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) *snipp Endret 27. august 2012 av Kakko Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kjøp et penere armbånd til ham da, så han kan legge vekk det fra ex'en - så slipper du å bli påminnet om henne hver gang du ser det. Ellers så er ihvertfall jeg veldig tilhenger av å få gavekort, så jeg selv kan kjøpe tingene jeg trenger. Ellers er jo gavekort på kino/restaurant noe dere begge kan ha glede av - forutsatt at det er deg han ber med ut Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skriv et kort til han, et langt kort. men det hadde vært fint om du kunne skrive ned på kortet dine tanker du hadde om alt dette med bursdagen hans, vanskelighetene med å finne gave etc. men vær åpen og ærlig, ikke bare fyll det ut med kyssemerker og elsker deg. skriv en fortelling om noe godt som har hendt i ditt liv, noe som ikke har noe med forholdet deres å gjøre. å lære kjæresten din om noe godt som har hendt i livet ditt vil være en fin gave, for da lærer han deg å kjenne litt bedre. så skriv et kort og kjøp en billig ring, smykke for ikke å gjøre han forlegen. et dyrt vil ikke gjøre han noe mer glad, bare stol på det at et veldig villig vil være bra nok. Lenke til kommentar
Kakko Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) *snipp Endret 27. august 2012 av Kakko Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Et eller annet som dere kan nyte sammen. F.eks. reise vekk en helg, spise på restaurant, etc. Ellers må jeg slenge meg på det andre forslaget om å få byttet ut det armbåndet han går rundt med Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Mandig armbånd = Stål-reim Har selv en Certina med ledd-reim av stål. Ellers er vi menn veldig enkle når det kommer til gaver. Stort sett alt som kan underholde oss duger i massevis. Fjernstyrte ting eller ting som må bygges/settes sammen er timer med moro for de fleste menn. Endret 5. mai 2009 av TechTiger Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) ... Fjernstyrte ting eller ting som må bygges/settes sammen er timer med moro for de fleste menn. Veeeel... spørs hvilke menn du sikter til... jeg var veldig opptatt av fjernstyrte ting og ting som kunne settes sammen - når jeg var 8-12 år... typen her er 24 år og ikke nødvendigvis like opptatt av slikt... Edit: skriveleif... Endret 5. mai 2009 av oslo72 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Saken er enkel, har han en volvo, kjøper du wunderbaum. har han en bmw kjøper du den bilparfymen på flaske som koster rundt 200 kr. Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 ... Fjernstyrte ting eller ting som må bygges/settes sammen er timer med moro for de fleste menn. Veeeel... spørs hvilke menn du sikter til... jeg var veldig opptatt av fjernstyrte ting og ting som kunne settes sammen - når jeg var 8-12 år... typen her er 24 år og ikke nødvendigvis like opptatt av slikt... Edit: skriveleif... Never underestimate the power of shiny. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det største problemet jeg vet om er å kjøpe gaver til gutter. Og nå har jeg hatt kjæreste i flere måneder og det nærmer seg bursdagen hans. Trenger desperat råd til gaver jeg kan kjøpe. Han er 24, svært bilinteressert og bryr seg heller lite om utseendet sitt. Problemet er at eg ikke vet hvilke bildeler/ting han trenger, og jeg tviler på at jeg har råd. Hvilke ting er normale å kjøpe til gutter? Er det helt bak mål å kjøpe smykker o.l? Han har et ekstremt lite pent armbånd han fikk av eksen som han enda går med. Kjøp en dildo og be han bruke den på deg. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Vel, til min kjære har jeg selv kjøpt shorts, t-skjorter, sko og andre ting jeg vet han liker og trenger (dette til ferien vår i sommer). Ellers kjøpte jeg Nespresso-maskin til ham til jul, da han elsker kaffe, men den kan jo være ganske dyr. Det har også gått i bøker, noen stilige ting til å henge på veggen, osv. Til bursdagen hans scrappet jeg kokebok til ham (brukte både mye tid og energi på dette), med hans favorittoppskrifter, og tips til f. eks middag med svigers osv. Han ble kjempeglad, så det kan jo være noe om han er matinteressert. Andre tips kan vel kanskje også være f. eks parfyme/deodorant, om han bruker dette. Endret 5. mai 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
offtopic Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gavekort er alltid sikkert, men kanskje ikke den mest... romantiske gaven man kan få. Kanskje kompissene har noen forslag? Uansett så kan du gi han et personlig kort eller lignende. En personlig gave som sier hvor mye han betyr for deg osv.. Trenger ikke alltid selge skjorta for å få råd til en god gave Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 http://blackchilli.no/ Der har de noen kule artikler for menn til en ikke altfor gal pris. Armbånd, smykker, klokker, slips, undertøy mm. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gavekort er utrolig kjedelig. Selv digger jeg å få smykker og sånt, men om han ikke bryr seg om utseendet så tror jeg ikke det slår ann Men siden han er bilinteressert kanskje du kan spandere et festialpass for gatebil på Rudskogen 29-31mai på han? Evnt helikoptertur der inne i tillegg om du har mye penger å bruke Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gavekort er utrolig kjedelig. Selv digger jeg å få smykker og sånt, men om han ikke bryr seg om utseendet så tror jeg ikke det slår ann Men siden han er bilinteressert kanskje du kan spandere et festialpass for gatebil på Rudskogen 29-31mai på han? Evnt helikoptertur der inne i tillegg om du har mye penger å bruke Alle er forskjellig - personlig ville jeg mye heller ha fått gavekort enn noen dølle smykker som jeg allikevel aldri går med... Og romatiske gaver slår vel mer an hos kvinner enn hos menn, generelt sett... ihvertfall her i gården Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Alle er forskjellig - personlig ville jeg mye heller ha fått gavekort enn noen dølle smykker som jeg allikevel aldri går med...Og romatiske gaver slår vel mer an hos kvinner enn hos menn, generelt sett... ihvertfall her i gården Kan ha noe med at du aldri går med smykker det da. Ihvertfall er gavekort kjedelig og upersonlig, da kan man like gjerne gi penger Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har definitivt noe med det å gjøre, ja... JEG kjenner ikke typen hennes, men det er ikke sikkert han setter pris på en halvkilo smykker heller... Gavekort trenger ikke å være upersonlig - heller tvert imot (kino/restaurant/reise etc)... Penger ER upersonlig... Ville bare påpeke at gutter ikke nødvendigvis bryr seg like mye om hva de får som det jenter gjør... Hvis dama hadde brukt en uke på å lage en personlig, romantisk gave hadde jeg lurt på om hu hadde tørnet... Lenke til kommentar
pwned Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hvis dama hadde brukt en uke på å lage en personlig, romantisk gave hadde jeg lurt på om hu hadde tørnet... Da vil jeg nå heller påstå det bare er du som ikke setter pris på romantiske gaver :S Endret 11. mai 2009 av pwned Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hvis dama hadde brukt en uke på å lage en personlig, romantisk gave hadde jeg lurt på om hu hadde tørnet... Da vil jeg nå heller påstå det bare er du som ikke setter pris på romantiske gaver :S Må si meg enig meg deg i det. Ingenting er finere enn personlige gaver vel? Jeg forstår ihvertfall ikke hva som er så galt med det, spesielt ikke om man har brukt mye tid på den. Viser jo hvor mye man setter pris på den som får gaven. Endret 11. mai 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ikke kjøp gavekort. Det er så upersonlig og kjedelig. Jeg hadde selv blitt skuffa om jeg hadde fått det av kjæresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå