Parallax312 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Hei, Tenkte jeg skulle oppgradere lyd-systemet på min PC. Per i dag har jeg et gammelt Creative SB Audigy 2 ZS lydkort, jeg tenkte å oppgradere til et Creative SB X-Fi Xtreme Audio Retail (noen som evt. har noe annet å foreslå?). Har to billige stereo-høytalere som jeg skal oppgradere til et 2.1 sett. Når det gjelder bruk hører jeg mye på musikk, og bruker tiden litt til spill. Er på jakt etter så god som mulig lydkvalitet, maksimal pris på et par tusen. Noen anbefalinger? Endret 5. mai 2009 av Parallax312 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Hvis u først skal oppgradere lydkortet, ikke velg Xtreme Audio. Det har nemlig samme chip som gode gamle Audigy SE. XtremeGamer er vel det laveste kortet i X-Fi serien som har X-Fi chippen. http://en.wikipedia.org/wiki/X-Fi#X-Fi_Xtreme_Audio Endret 5. mai 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Parallax312 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Takker for tipset. Tror jeg går for en Titanium. Da gjenstår bare høytalerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå