rozon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Smarte-Ting SmartStore Noen som har erfaringer med disse to butikkene? Jeg har bestilt varer hos begge, men enda ikke fått noen varer. 7 dager så jeg er ikke fanatisk enda... Endret 5. mai 2009 av rozon Lenke til kommentar
olemagr Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ser det er lenge siden, men hadde vært interessant å høre om du noen gang fikk noe fra smartstore. Jeg har ventet snart 2 uker, og kontaktet dem 2 ganger via deres kontaktsider uten noen form for respons. Denne butikken anbefaler jeg folk å holde seg langt unna uansett om jeg får tingene mine eller ikke! Lønner seg sikkert å holde seg unna www.designerlife.no også, da jeg ser dette er samme firma. Lenke til kommentar
rozon Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Ser det er lenge siden, men hadde vært interessant å høre om du noen gang fikk noe fra smartstore. Jeg har ventet snart 2 uker, og kontaktet dem 2 ganger via deres kontaktsider uten noen form for respons. Denne butikken anbefaler jeg folk å holde seg langt unna uansett om jeg får tingene mine eller ikke! Lønner seg sikkert å holde seg unna www.designerlife.no også, da jeg ser dette er samme firma. Smart-Store: Etter 2 måneder fikk jeg melding om at varen ikke kunne skaffes. Etter enda 2 måneder var pengene tilbake på konto. Ingen mønsterbedrift, men de ordnet opp for seg til slutt. Smarte-ting: Varene kom ikke lenge etter jeg postet. Helt kurrant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå