znace Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 da dro jeg med meg dama inn på fønix i halden(en 50-60 tals kles butikk) dro på dama en leker skjole og knpsa i vei. tross for at dama var direkte leker i den ble det og et fint bilde, syns jeg er litt interisert i høre hva dere mener? iso:200 F/4 1-180 sec orginal litt photoshop og ligthrom så blir det litt bedere Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Ja, hun er lekker, men ser ikke helt klar ut og komfortabel ut foran kameraet. Ikke er det så lurt å bruke blits rett mot noen heller. Da får man en sort skygge rett bak personene, og en del harde skyggepartier her og der. Men vi blir jo alle bedre ved å ta bilder, så det er bare å fortsette å fyre løs.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Modellen ser veldig oppstilt ut. Det er tydelig at hun ikke føler seg helt komfortabel med å bli fotografert. Ellers er bakgrunnen veldig forstyrrende på den første versjonen. Den andre versjonen er noe bedre på dette området, men det er fremdeles ikke bra. Jeg er enig i at versjon to er bedre, ettersom du har økt kontrasten der. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Ser ut som et snapshot. Bakgrunnen er uheldig og posen ser unaturlig ut. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 What they said ^^ + jeg får veldig tara reid boobslip konnotasjoner.. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 enig med de over, hun ser veldig ukomfortabel ut Lenke til kommentar
znace Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 takker for komentarer så langt. og må selv si at dama mi ikke er så med på dette som mange andre(eller hva jeg skal si) sno0dig: + jeg får veldig tara reid boobslip konnotasjoner..????? hva mener du? ZoDz: hvilken pose ere du mener her? bakrunen var ikke helt perfekt er enig med dere i det, var for en gang skyld ikke noe jeg tenkte på her sånn Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 knekke sammen i brystet, hendene ned på vær sin side? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 hvilken pose ere du mener her? Jeg tror det er poseringen han referer til, ikke en klassisk pose ala handlepose. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå