THx1138 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) `refw, Denne ligger her: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\ Har prøvd å sjekke på internett, men kan ikke finne noe slags info. Vil ikke si jeg er innom registeret ofte, men har en relativt grei kunskap om det. Jeg synes bare den nøkkelen virker så kryptisk. Tviler sterkt på at det er noen form for virus eller annet skadelig og jeg er temmelig sikker på at jeg ikke har lagt den inn selv. Ikke noe annet ligger i den, så jeg skulle tro den bare kan fjernes. Ville bare visst hva den gjør. Noen som har støtt på denne før, eller lignende nøkler? Takk for svar. Endret 5. mai 2009 av THx1138 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva er så underlig med den nøkkelen? Tips. Fjerning av nøkkler i registret som du ikke vet hva er til for, kan og vil med tiden ødelegge systemet ditt. Bruk heller Crap Cleaner til det. Lenke til kommentar
THx1138 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 `refw, virker dette som et logisk navn for deg? Regner med at du har den og da. Skulle bare visst hva den er god for. Og for protokollens skyld, jeg fjerner ikke en nøkkel i registeret bare fordi den har et underlig navn. Men nøkkelen har ingen instilling (dword osv), for min del skulle jeg tro den har vært en del av et eller annet program som nå er avinstallert. Gud vet. Tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå