Gaarulf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jaura, vil gjerne høre noe mer metall eller tungrock som har den irske stemninga over seg. Er ufattelig glad i Flogging Molly ( og noe Dropkick murpheys), men vil lete etter noe som har noe mer heavy metall preg. Har også 2 andre sanger jeg er helt forelsket i. Det er : Nightwish - Islander (Eneste sangen jeg liker av nye Nightwish TBH). Elsker stemninga i sangen, og om det finnes andre band / sanger som ligner litt er det kos. Blackmores Night - Shadow of the moon Enda en sang jeg er forelska i. PS: Er veldig glad i Shadow of the moon da den minner meg om RPG spill som WoW og Oblivion. Så om noen vet om vet om band som høres ut som den klassiske WoW musikken med ett heavy preg, så ikke vær sene med å skrive! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Du kan jo prøve f.eks. Primordial og Eluveitie. Mulig det er litt i svarteste laget, og det er vel strengt tatt mer folk enn irsk, men verdt å prøve. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Flogging molly! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Du kan skjekke ut Cruachan og Waylander. Begge er frå Irland(øya). Cruachan - Diarmud and Grainne Cruachan - Bloody Sunday Se filmen hos Youtube Waylander - Born to the Fight Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Soundcrasher : Nevnte Flogging Molly i førsteposten, har bare hørt de alt for mye, å leter etter noe nytt.. Waylander hørtes lovende ut... Helt til vokalen kom. Likte vokalen på Cruchan bedre. Værste musikken jeg vet om er folk som skriker hest og growling, ser ikke nytelsen i det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå