KimOlsen87 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Gikk i dag til innkjøp av 4 GB 677MHz minne til å erstatte 2 GB 667MHz. Merkelige er at jeg merket ingen forskjell på 2 og 4 GB minne. Hva er galt? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ingenting... Du har ikke brukt opp såpass mye minne, det er nok der det hele ligger. Og med 32Bit OS får du ikke hentet ut alt heller av de 4Gb, se minne FAQ for mer info. Mer RAM betyr ikke alltid raskere maskin, det er opp til ett visst punkt som varierer etter bruk at det hjelper, etter det blir det bare overflødig. Lenke til kommentar
Penny Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Da jeg en gang i tiden (2005?) gikk fra 1 til 2 GB merket jeg ingen forskjell i Windows, men det var som natt og dag i Civilization 4. Man må altså ha bruk for det ekstra minnet man setter inn for å merke noe forskjell. Lenke til kommentar
KimOlsen87 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Skal til og onstallere Vista Ultimate X64 hvert øyeblikk, kanskje RAMmene funker bedre da. Riktig? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nei, ditt forbruk må bli høyere, du får opp enda mer minne som kan brukes men det er alt du tjener ved å gå for 64 bit. Desidert fremtidsutsiktig da for store skjermkort med mer minne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) . Endret 6. januar 2011 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå