Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål fra en som aldri har hatt kjæreste..

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hey,

19 år her, og har aldri hatt kjæreste. Aldri har jeg prøvd heller, da jeg tenker det ikke er verdt stresset.. Alikevel er jeg jo nyskerrig. Sitter å tenker på hvordan det ville vært, og en del spørsmål dukker opp i hodet mitt. Hva er det kjærester gjør sammen på fritiden bortsett fra sex? Jeg tenker at vedkommende må jo ha mye av de samme interessene for at vi skal ha noe å snakke om, drive med på kveldene osv. Til tross for dette så har ingen av kompissene mine noe særlig til overs interessemessig med dama.. Film, bowling osv. blir jo litt knapt etterhvert. For å ikke snakke om å forholde seg til familien hennes, venner...

Noen som vil dele erfaringene sine ang. dette med meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er greit med en kjæreste er at man ikke må eller bør dele alle interesser. Dere kan ha et fantastsik flott forhold selv om dere har mye forskjellige interesser, ikke sunt å gjøre alt sammen uansett. Om du finner en du liker skal jeg love deg at det er værdt "stresset" ;) Samtaler etc kommer av seg selv.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Toleranse er vel stikkordet i mitt og damas forhold. Hun er vel den eneste personen som tåler trynet mitt i mer enn 2timer.

Litt mer seriøst:

Araziel er nok inne på det nærmeste jeg kan komme en "fasit": Idealer og samme syn på ting er nok gode stikkord. Samme humor er ikke nødvendigvis ett krav, men at man ikke irritere hverandre med hverandres humor er jo ikke akkurat en uting.

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Til tider er det utrolig slitsomt. Men det er noe fantastisk deilig med å vite at uansett hva som skjer så har man noen å komme hjem til som bryr seg om deg og ønsker å tilbringe tid med deg. Er et vennskap og en trygghet som ligger i bunn som jeg aldri har fått med noen venninner i hvertfall.

Lenke til kommentar

Tenke ikke så ofta over ka eg og dama skal gjør, tida går så fort uansett...

Me ligger som regel nakne i senga å ser film, følge sjeldent med på ein heil film, for det blir alltid kneking og kosing, så ligge me der bare å prate om diverse ting. et par ganger til dagen kommer vi oss ut, går tur, jogge ilag, går på byen.

Eneste du trenge når du har dama er å ver i nærheten av henne så har du det gøy.

Sånn har det vert for meg i mer enn 5 månder vertfall:D

Lenke til kommentar

De helt normale vanlige dagene så tenker man ikke så mye over at man har noen så tett innpå seg. Men med en gang det skjer noe positivt eller man går på en smell så er det så utrolig deilig å ha noen der, og det føles helt fjernt når den personen plutselig ikke er der lengre.

Snart 4 år her. Tiden flyr. :ph34r:

Lenke til kommentar

Hva man gjør med kjæresten sin? Vel. Alt mellom himmel og jord. Og man trenger absolutt ikke ha 100% match på interesser, alltid ha noe å prate om, alltid ha noe å finne på, osv.

Definisjonen min på et godt forhold er et forhold der man kan nyte hverandres selskap uten å si et ord.. Der stillheten ikke blir til en pinlig pause men bare skaper et tettere bånd. Et forhold der den andre parten tilføyer livet noe, men samtidig ikke er ansvarlig for at man skal være lykkelig. En person man kan lære av, og lære noe til.

En person som er der, rett og slett. :)

Du kommer til å skjønne det så fort du får deg din første kjæreste. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Hmm, mulig det er verdt det alikevel.. Utfordringen gjelder vel å finne en jeg har god kjemi med, så går det meste av seg selv?

Definisjonen min på et godt forhold er et forhold der man kan nyte hverandres selskap uten å si et ord.. Der stillheten ikke blir til en pinlig pause men bare skaper et tettere bånd. Et forhold der den andre parten tilføyer livet noe, men samtidig ikke er ansvarlig for at man skal være lykkelig. En person man kan lære av, og lære noe til.

Det hadde vært herlig.. :love:

Lenke til kommentar

Vel, vi har ganske mange like interesser, og vi er ganske like av personer, så det går jo ganske bra egentlig. Jeg har noen interesser han ikke har, og omvendt. F. eks kommer jeg til å begynne med karate igjen når jeg begynner å studere her nede til høsten, og da blir det sikkert til at han gjør noe annet.

Nå tilbringer vi mesteparten av tiden sammen, og vi gjør verken mye eller lite, kommer an på dagsformen. Han kan sitte på pc'en, og jeg spille tv-spill. Ofte tar vi oss lange turer sammen, tar bussen bare et helt random sted og titter litt der (ingen av oss kommer fra her vi bor nå, derfor blir det litt spennende). Ellers går det f. eks i kino og film, restaurantbesøk (ikke så ofte, da det kan være dyrt), brettspill og matlaging (det er veldig koselig å lage mat sammen), foruten andre ting som bowling etc. Vi kan også sitte og bare prate i timesvis, tulle, og ha det moro i hverandres selskap. Man må jo ikke si så mye i hverandres selskap heller for den saks skyld, det er koselig å bare sitte i armkroken hans og kjenne den deilige lukten hans. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...