The Silent Hunter Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Ok her er problemet mitt, eller kanskje det ikkje er noke problem i det heile for dere proffer. Men eg vil ha meg eit Lian Li kabinett med glass og kjøpe meg eit sånt akvarie etter kvart men så veit eg ikkje ka kabinett eg skal kjøpe meg.... Men viss eg kjøper meg eit kabinett med glass så må eg jo i vertfall ha meg katoder å montere inni der.... Så no er det dere kjeme inn i bildet. Ka for eit kabinett trenger eg? (det må gå anna å montere eit akvari i det) Ka trenger eg når eg skal kjøpe katoder? Og korleis monterer eg strømen til katoden, kor hen? Håper det er noken som kan gje meg eit svar på det problemet mitt.... Yep eg er heilt grønn når det gjelder dette..... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Kansje jeg kan hjelpe deg litt? Altså, katoder? Mange forskjellige, men kjøp på Microplex.no... Atlså, du MÅ! kjøpe noe som kalles Invetar, dette koster 55 kr og er alt du trenger for å drive 2 katoder... (m/bryter) Så kan du kjøpe deg katoder, 10 20 eller 30cm lange. Dette er det eneste du trenger. Så når du får det så kobler du i 4 ledninger og vips du har lys i kassa! =) ______ Skall vell være muligt å montere det akvariet på alle dataer, men trenger litt extra modding.. Jeg ville kjøpt meg et Chiftech kabinett. Fordi jeg har god erfraing med de.. ;P Men en Color case er ikke så gale heller! ;D mvh, Canabizzen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Om du kjøper LianLi kabinett, så får du også kjøpt originalt akvarie. Bare hiv ut det som fulgte med og trefs på det nye... Det er det enkleste. (men litt dyrere enn chieftec) Dessuten så er LianLi j***a stilig :wink: På det LianLi'et med ferdig montert akvarie, følger det forresten med LED's og er blått katodesett Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Lian Li med akvarie :> http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...NR=PC6010W658AB Er litt småkult det der Eller så kjøper du dør/akvarie løst:> http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=W658AB finnes flere i forskjellige farger å sånn Skjekk det ut på www.microplex.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå