Christeven Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hva skjer med at en 17 åring skal forloves her. Selv om man er forelsket betyr ikke det at man skal ta helt av, hvertfall ikke etter forsiktige 5 måneder med avstandsforhold. Bare ta det rolig og nyt det. Endret 6. mai 2009 av Christeven Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Bare vent et par måneder, eller for den saks skyld år, så finner du plustelig ut at du er blitt forlat for en eldre svensk gutt som du aldri har møtt, eller noe slikt. Et tips fra min side er at du aldri lar deg selv bli helt avhengig av denne kjæresten din, det blir bare verre den dagen det er slutt uansett... Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Forlovelsesring er jo en symbol på trofasthet og at dere planlegger litt lengre enn til neste dag. Så i ditt tilfelle anbefaler jeg forlovelsesring uavhengig alle reisene dine til henne, hun kan jo besøke deg iblant? Er din kjæreste medlem av forumet? vett ikke om hu er medlem men viste hu det eg har skreve her vertfall:) hu smile bare stort. Forlovelse blir litt for offisielt litt for tidlig:P Tenke litt på ka slekta sier og kos folk reagere. Di stresser... det gidde ikke eg. + vil ikke ver forlovet et par år før eg gifte meg. Hva skjer med at en 17 åring skal forloves her. Selv om man er forelsket betyr ikke det at man skal ta helt av, hvertfall ikke etter forsiktige 5 måneder med avstandsforhold. Bare ta det rolig og nyt det. Nyte det som faen:) Bare vent et par måneder, eller for den saks skyld år, så finner du plustelig ut at du er blitt forlat for en eldre svensk gutt som du aldri har møtt, eller noe slikt. Et tips fra min side er at du aldri lar deg selv bli helt avhengig av denne kjæresten din, det blir bare verre den dagen det er slutt uansett... hihi så glad eg ikke er like tragisk og pesimistisk som deg:P. Eg elsker å ha ei eg kan si alt til, stole på og alltid være der for meg. Er rett å slett avhengig av henne. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Bare vent et par måneder, eller for den saks skyld år, så finner du plustelig ut at du er blitt forlat for en eldre svensk gutt som du aldri har møtt, eller noe slikt. Et tips fra min side er at du aldri lar deg selv bli helt avhengig av denne kjæresten din, det blir bare verre den dagen det er slutt uansett... hihi så glad eg ikke er like tragisk og pesimistisk som deg:P. Eg elsker å ha ei eg kan si alt til, stole på og alltid være der for meg. Er rett å slett avhengig av henne. Tragisk og pessimistisk? Heller realistisk. I ung alder er jenter ustabile, og før du vet ordet av det er det slutt uten at du skjønner hvorfor. Men du er jo stormforelska, og det skulle bare mangle at du er slik du er. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg skjelt deg ut for å være en ignorant patetisk 19 åring, men bare send meg en pm når det er slutt, så kan vi ta det da. Makan til oppførsel Lenke til kommentar
Syv Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 skal bruke alle penge mine på å pendle fra bodø til stavanger resten av året:P2 fly tur/retur koste ca. 3.5k og eg skal hjem ein gang i månden:P syns liksom det er viktigere å se henne enn å kjøpe den ringen me eingang, men hadde eg fridd her og nå hadde hun sagt ja:) det er ganske herlig å tenke på. Hadde eg ikke satsa alt å vert så open me hu som eg er hadde det ikke vert like gøy. elske å dele alt eg tenke med henne, og elsker å høre alle di sprø tinga hu vil gjør i livet:D /smile Lenke til kommentar
Syv Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Nei, har ikke et fantastisk forhold for øyeblikket - men *snart* Endret 6. mai 2009 av Syv Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mange gode tips fra folk som har vært igjennom det før. Jeg har akkurat blitt forlatt selv, av jenta som jeg trodde ville være min ganske lenge. Forholdet var seriøst, og varte i over 2 år. Nå har hun dumpa meg i en tåke av usikkerhet, og begynt på en ny type. Akkurat det hadde jeg aldri sett for meg for tja, ca 5 måneder sida. Poenget her er, at du bør ALDRI gjøre deg sinnsykt avhengig av henne. ALDRI! Da blir det bare helt jævlig når det først blir slutt. Og om dere ikke har NOE pusterom, så blir dere fortere lei hverandre. Altså, lev livet, men gjør de riktige valgene. Ikke stol på noen 100%. Selv ikke dine nærmeste. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) hihi så glad eg ikke er like tragisk og pesimistisk som deg:P.Eg elsker å ha ei eg kan si alt til, stole på og alltid være der for meg. Er rett å slett avhengig av henne. Tror du er den første som er forelsket i verden jeg. Det er jo slik at de fleste 17-19 åringer som forelsker seg forblir sammen for alltid. For dere er jo såå forelsket. Sorry, men blir bittelitt provosert. Dere har vært sammen i 5 måneder, avstandsforhold! Såklart man bare duller og koser når man endelig er sammen etter uker fra hverandre da. Og savner hverandre. Så ikke snakk om forlovelse etc helt enda.. Vent til hverdagen detter inn. Når dere ser hverandre hver dag, spesielt om dere flytter sammen. Kjenner folk som har slått opp med kjæresetn etter 3 og 4 år, de var nok stormforelsket de første månedene de og. Beklager, måtte bare få det ut. Håper som sakt det varer, men ikke oppfør deg så naivt og eplekjekk Endret 6. mai 2009 av Christeven Lenke til kommentar
enken Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) 3 issues. Du er forelsket og derfor ikke rasjonell. Denne tråden handler ikke om noe annet enn ditt behov for å hevde deg. Folk med et sånt behov er ofte usikre. Du er ikke bare forelsket, du er forelsket og naiv. Og rimelig kjepphøy. Om du kommer tilbake om 10 år og er gift skal jeg innrømme at jeg var en drittsekk. Endret 6. mai 2009 av sileps Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mange gode tips fra folk som har vært igjennom det før. Jeg har akkurat blitt forlatt selv, av jenta som jeg trodde ville være min ganske lenge. Forholdet var seriøst, og varte i over 2 år. Nå har hun dumpa meg i en tåke av usikkerhet, og begynt på en ny type. Og vi teller videre i antallet menn som blir dumpet til fordel for en annen. Også denne gangen ut av det blå... Mao JEG HAR RETT! Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 hihi nice ville egentlig bare fortelle hvor glad eg var, men eg ska slutte å bry meg så mye om henne å gjør meg klar for et nederlag. jj var gøy så lenge det varte Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Poenget er jo at du sitter der å snakker om din 17 år gamle kjæreste og legger ut om at dere skal være sammen for alltid, gifte dere og dere er skapt for hverandre etc etc. Etter 5 måneder med et avstandsforhold, der jeg regner med dere kun treffer hverandre annenhver helg eller noe i den dur. Med andre ord, bare når det er gøy og dere har savnet hverandre i lang tid. Er ikke det samme som når dere kan se hverandre hver dag, og ikke alt er regnbuer og solskinn Endret 6. mai 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nå veit jo ingen av dere hvor sterkt forholdet er da. Alt kan skje i denne verden! Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg må nesten bokmerke denne tråden og hente den frem igjen om 2-3 år. Hadde vært interessant å sett hvor lenge de holdt ut.. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er faktisk overraska over hvor forbanna pessimistiske (nei stemmer...realistiske) folk skal være.. Det å elske noen, og bli elsket tilbake og det å stole på noen, og føle at noen stoler på deg er fantastiske følelser som alle burde få oppleve minst en gang i løpet av livet =) misunner virkelig TS som har alt dette. Skjønner ikke hvorfor dere skal leke gledesdrepere..bare fordi dere tydeligvis har personlige problemer med tanke på forhold og innstillingen til livslang kjærlighet, betyr ikke det at dere trenger å gjøre tråden sur av negativitet. For meg høres dette ut som et forhold som kommer til å vare =) så må bare gratulere. Hadde kanskje vært en ide å ta tråden over i "den store kjærlighetstråden" ja, siden folk der "setter mer pris på" lykkelige forhold^^ de fleste som er negative i denne tråden er sannsynligvis preget av dårlige erfaringer (dårlige damer/gutter) og er bare sjalu der de sitter i din lille negativitetsboble ^^ sprekk bobla og vær glad på vegne av fyren sier nå jeg.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Grunnen til at folk er pessimistiske (eller realistiske) er vel nettopp fordi de har vært der selv og lært av egne erfaringer. For all del, det er lite som slår følelsen av å være ordentlig forelsket så jeg er glad på trådstarter sine vegner. Men det betyr ikke at jeg har tro på at dette blir et livslangt forhold. Tipper det varer i en 3 års tid kanskje. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 pessimist.. håper livet ditt går rett vest fordi du tenker sånn. går du rundt og har negative tanker om livet, kommer du aldri til å leve det fullt ut. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja det var jo hyggelig. Lykke til med deg også! Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tja. Jeg og sambis var 17 og 19 da vi ble sammen, nå er vi 22 og 24. Erfaringsmessig er det mange på den alderen som skifter partnere raskt, men det fins alltid unntak. Det har mye med modenhet å gjøre også, samt hvor god man er på konflikthåndtering. Leser om tråder der man skal slå opp fordi man hadde én stor krangel. For da er man plutselig usikker på følelsene. Det som har fått forholdet til å vare er egentlig bare et stikkord: kompromiss. Og folk kan gjerne være veldig godt voksne men ikke eier evne til å komme fram til kompromiss. Sånn sett kan man være skeptisk til alle forhold hvor partene ikke er av den kompromissfulle typen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå