vitaminbjørnen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det er nå et halvt år siden jeg tok fagbrev som anleggsmaskinfører. Det er en jobb jeg liker godt og som jeg kunne tenkt meg å jobbe som en stund fremover. Men arbeidstidene suger. Jeg takler ikke å stå opp kl 6 hver morgen. Det hjelper heller ikke å legge seg tidligere. vanligvis legger jeg meg mellom 11 og 12. det har vært et par perioder der jeg har prøvd å legge meg tidligere, men da var det minst like vanskelig å stå så tidlig opp som ellers. Det har også vært en periode der jeg ikke la meg før 3 eller 4. da var det mye lettere å stå tidlig opp og selv om jeg sov veldig lite så hadde jeg mer energi ut arbeidsdagen og mot kvelden enn ellers. En ting jeg er ganske sikker på er at det hadde passet meg bedre med en jobb der jeg jobber om sent på kvelden eller om natten enn en jobb der jeg begynner kl 7 om morgenen. Men det er jo litt begrenset med slike jobber. Å stå i kassen på en bensinstasjon eller noe slikt er uatuelt. Det er ellers litt forskjellig jeg kunne tenke meg å prøve som er litt fysisk. jeg vet bare ikke hva jeg skal se etter. også kan det heller ikke være for dårlig betalt. Jeg vil ikke gå fra nyutdannet maskinfører med underkant av 200 kr timen til en lusen studentjobb. Og at det helst er fast tider siden jeg tidligere på kvelden trener. og det er ikke trening jeg kan gå glipp av. Noen som kansje har noen forslag til hva det kan være? Skal også nevnes at jeg kansje skal inn i militæret i august. noen muligheter der for kurs eller utdanning?? Bør ellers ikke være en jobb som krever for mye skole. Det er jeg helst ferdig med. Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 http://www.mil.no/felles/fms/utdanning/start/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå