Nuffern Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Tror ikke DU skjønner, har du en så å si lydløs PC, vil du merke god forskjell, men har du delta vifter inni kabinettet så...... Når jeg skriver ST bråker mindre, tenker jeg på vifta ikke det DU har inni pcen. Selvfølgelig skjønner jeg hva du mener! Poenget for meg er den støyen jeg hører fra maskinen min. Slik det er nå er det andre støykilder som "overdøver" Volcanoen. Les forøvrig at jeg også sa: "Ellers skal jeg væe enig med at hver for seg bråker ST mindre." Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Tallene taler for seg selv!Ja tallene "taler", men de sier ikke at Silent Twin er mye dårligere enn Vocano11. De sier at et eller annet var totalt galt med Silent Twin -oppsettet ditt. Lenke til kommentar
Man|Drake Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 min volcano 9 kjører på 39 grader load, 35 ved idle. Har artic silver 2. kjører på laveste rpm, tror det er ca. 1500rpm Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Med min Igloo 2320 som skulle støtte opp til xp2600+ fikk jeg mellom 60 og 70 grader på min xp2000+ palomino ... etter 10min. i bios. For å se det fra en annen side er det jo en av det varmeste socket-a cpu-ene på markede da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå