Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bekymra for venninnA mi sin nye kjæreste

Gjest Sunniva75

Anbefalte innlegg

Gjest Sunniva75

Venninna mi har fått ny kjæreste, og jeg har møtt han en gang. Det har vært mye fram og tilbake, han var veldig ufin mot henne i fylla tidligere, og hun rygget unna, men nå har de blitt sammen igjen. Er så redd for at hun skal bli såret jeg da.. :-(

Hun fortjener virkelig en bra kjæreste, men jeg er så usikker på om hun har tatt det rette valget

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer litt på hva poenget med tråden er?

å finne ut om veninna har gjiort et godt valg ang. kjæreste..? om noen andre har neo med det å gjøre er noe helt annet. og uten mye mer info skal man heller ikke begynne å spekulere..

Lenke til kommentar
Gjest Sunniva 75
jeg kjenner han ikke, så kan ikke si så mye.. hva legger du i "ufin"?

og har du snakket med henne?

Hun fortalte at han "klikket" i fylla da de var ute sammen og begynte å skjelle henne ut etter noter. Jeg vet ikke akkurat hva det gikk ut på, men hun var veldig fortvila etterpå og hun gjorde det slutt. Trodde at de var ferdige med hverandre, men nå er de plutselig sammen igjen, overraskende nok. Vi andre vennene føler at hun begår en feil med å bli sammen med han igjen, men det er ikke lett å være sta når hun tydeligvis har bestemt seg.

Lenke til kommentar
Gjest Sunniva_75
Lurer litt på hva poenget med tråden er?

Poenget er at jeg er redd for om hun roter seg bort i en type som er altfor dominerende og ikke fører noe bra med seg for hennes del. Han virker bare så veldig lite interessrt i å bli kjent med vennene hennes. Han er mutt og tverr og vil tydeligvis bare ha henne for seg selv alene.

Hun ønsker seg veldig en kjæreste, men til en hver pris?

Lenke til kommentar
Sånt skjer, vis det er en feil finner hun nok ut dette selv... beste er vel å snakke med henne om det selv :)

støttes.. uansett må hun finne ut om han er eller ikke er noe for henne. du får i alle fall sagt din menig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...