AnaXyd Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Heisann! Per idag så har jeg litt erfaring med å snakke med folk. Ja, snakke. Snakke om dype ting, ting som folk ikke alltid gir fra seg til hvem som helst. Jeg syntes det er veldig hyggelig å kunne få folk til åpne seg på den måten, og at jeg tar tak i problemet for dem og hjelper dem. Jeg klarer også fort å skjønne åssen forskjellige folk er. Det tar ikke lang tid før jeg klarer å kategorisere dem etter førsteinntrykket jeg får av dem. Det forandrer seg selvsagt noen ganger når jeg blir mer kjent med dem, men jeg syntes jeg klarer å treffe ganske godt på første forsøk. Altså, jeg syntes ikke jeg er noen mester i dette på noen måte. Men jeg interesserer meg for det, og det kunne ha vært nyttig å fått mer kunnskap om dette. Er det noen som veit om noen tips? Å være en menneskekjenner som klarer å gi empati er jo en god egenskap etter det jeg har fått med meg... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Bare fortsett med det du gjør. Jo mer du snakker med folk jo flinkere blir du. Virker ikke det logisk? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Det viktigste er at folk må føle seg trygg på deg. Du må virke ufarlig, en sympatisk fyr som ikke bare er ute etter sex (om det gjelder jenter) Som Mushaboom sier, du må bare snakke med folk. Så blir du nok bare flinkere med tiden. Endret 4. mai 2009 av Christeven Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Det er sant, og jeg prøver jo å forbedre meg. Er det ingen "hurtigkurs" av noe slag som jeg bør ta en titt på? Vil gjerne lære litt mer om psyken til folk, hvordan jeg kan få de til å åpne seg lettere osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå