Evju Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg er på jakt etter store bilder til å henge på veggen, for eksempel store astronomi-bilder. Størrelse 1*2meter eller lignende. Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Du kan sjekke ut Allposters. Veit ikkje kva dei har av akkurat store astronomibilete, men dei har iallfall veldig mange plakatar, opp i iallfall 1,5m langs lengste side. Red.: Mangla ein bokstav. Endret 4. mai 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Evju Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, har tittet der, men er ikke helt fornøyd med det jeg fant. Det viser seg å være ganske så vanskelig det der! Kom gjerne med flere tips! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 http://www.poster-paradise.com/mainpage.php3?session=198158 Har kjøpt derfra flere ganger. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Keylar, hva betaler man i frakt der innenfor Norge(Oslo) der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå