Gamer93 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hei. Conan krever at jeg laster ned DX redist november 2008. Så jeg har lastet ned det og det skjer ingen endring? Men under installasjonen så ber DX meg om å oppgi hvor jeg vil ha den lagret, kan det ha noe å si? Hilen n00b på 15 år. Lenke til kommentar
THx1138 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvis den ber deg om hvor du vil ha den lagret vil jeg tro du har nedlastet en form for zip fil (cab, msi el.) Etter dette må du kjøre filen. Du skal da ha en installasjonsveiviser som starter opp. Installer i vei. Hvis du har unzippet denne til et sted (feks; c:\directx\), må du inn i denne mappa og kjøre en setup.exe fil skulle jeg tro. Men ekleste av alt er vel å droppe innom denne siden: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en og så installere derifra. Burde legge inn de du trenger av directx komponenter. Funcom kan ikke være så vanskelige at de kun tillater dx versjon som er et halvt år gammel. Prøv linken over først. gl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå