NaughtyLittleDoggie Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hei, kjøpt meg en s video kabel for å få bilde fra pc på tv så jeg kan se filmer. Har koblet s-video enden bak på pc og scarten i tv. Har gått inn på skjerm innstillinger og satt opp tpo skjermer, men jeg finner ikke skjermen på tv'en. HJelp? Takk! Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hei, kjøpt meg en s video kabel for å få bilde fra pc på tv så jeg kan se filmer. Har koblet s-video enden bak på pc og scarten i tv. Har gått inn på skjerm innstillinger og satt opp tpo skjermer, men jeg finner ikke skjermen på tv'en. HJelp? Takk! Er du sikker på at TVen har s-video inngang via scart ? Sjekk manualen. Noen TVer har kun egen separat s-video inngang. Lenke til kommentar
NaughtyLittleDoggie Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Har ikke manualen, ettersom jeg har fått tv'en! Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har ikke manualen, ettersom jeg har fått tv'en! Hint: Google Lenke til kommentar
NaughtyLittleDoggie Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Fant den, sto ikke noe om det var s-video i scarten som jeg kunne se, men det er enkel vanelig s-video input på siden. Så det ser ut som jeg må kjøpe det i stede da! Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fant den, sto ikke noe om det var s-video i scarten som jeg kunne se, men det er enkel vanelig s-video input på siden. Så det ser ut som jeg må kjøpe det i stede da! Det var det jeg mente med separat s-video input ja. En s-video kabel koster nesten ingenting. Maks en 50-lapp, så det er ingen grunn til å fortvile :o) Lenke til kommentar
NaughtyLittleDoggie Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Nå har jeg kjøpt S-Video kabelen, men får det fortsatt ikke til! hva kan være feilen? Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nå har jeg kjøpt S-Video kabelen, men får det fortsatt ikke til! hva kan være feilen? Du må velge TV skjerm (CRT) i skjermoppsettet på PCen, og S-video in i menyen på TVen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå