Fotofashion Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 ha liker dere best: ver1: ver2: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg synes fargene var best i den første jeg, men det kan jo være smak og behag... RandiA Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 1. er veldig kaldt og 2 er i varmeste laget. Men definitivt 2, hvis det ikke skal se ut som om hun er kald. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 ok så kanskje noe sånt vil være bedre? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Likte det kalde preget på denne egentlig. Kunne prøvd med en mellomting også, men nummer 2 ble for varm. Forøvrig veldig stilig bilde, vil ha flere sånne! EDIT: der kom du meg i forkjøpet. Den nye versjonen der var også veldig bra. Trenger betenkningstid på den versus den første. Endret 4. mai 2009 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kommer an på hva bildet skal brukes til. Om det er et kunstbilde, så likte eg best verson 1. Skal det brukes i f.eks en annonse for kjolen, så definitivt verson 2, da den ser mest naturlig ut. Begge er flotte bilder! Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 På min skjerm: Nr.1 Etter min smak: Nr.1 Men, enig med mariaK Mvh. Ole Alexander Kirknes Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg synes versjon 1 er mest spennende. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 V.2 likte jeg aller best. Pga de fine fargene i bildet. Det var ikke for sterke farger, men fin balanse der. Syns jeg da. Forøvrig flinke modeller du har, gjennomførte sessions òg, med tanke på klær, location og lys Lenke til kommentar
Con Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Liker veldig godt nr.1 Synest den passet best til omgivelsene Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 takker for tilbakemeldinger.. ble siste versjon som havna på forsia mi Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Også jeg som likte V2 så godt. Syns det var noe varmt ved det,også bakgrunnen,men jeg har jo egentlig ikke peiling,bare synes at du har mange veldig bra bilder. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Om ein av dei, så den første, men hudtonane framstår som skitne. Det er ikkje ulovleg å rydde litt på huda. No er ikkje oppløysinga her den beste, men ta f.eks delen til høgre på panna og streken som går frå naseryggen til kinnet. Armane burde du kanskje fikse på òg. Det ser ut som ho fryser. Skikkelig. I tillegg ser det ut som om ho har dyppa høgrehanda si i søle. Skjedd der? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Hvis jeg hadde tenkt at det skulle være en mer typisk modell bilde, så har jeg klart renset og fikset huden. på hendene er det rett og slett jord. Alt trenger ikke å være rent og pent imo. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Alt trenger ikkje å vere reint og pent nei, men hvis du var meint å bruke skitten på hendene som virkemiddel burde du ha gjort det mir tydeleg imho. Skitna til enda litt meir. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 ja det har du muligens rett i.. får se om jeg får tid til å legge på litt ekstra elementer i bildet. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Enig med de fleste her. Versjon 1 kunne være billelitt varmere i fargene, men det spørs hvilken situasjon du skal bruke bildet i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå