sdf123 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ønsker å reise en uke fra 18mai, vil ha det varmt og godt og være et sted ment for avslapping! Avreise fra Rygge, Gardermoen eller Torp. Noen som kan gi meg noen tips? Med varmt så mener jeg at man kan ligge å sole seg på dagen og gå ut å spise i t-skjorte på kvelden. Og finnes det en bra side på nettet til å sjekke værmeldinger? Eller er det yr.no eller pent.no som gjelder? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 da jeg var i Andalucía på en utvidet 3 ukers påskeferie var det ganske varmt. temperaturene lå enkelte dager på over 30 grader, selv i midten av april. Det er den varmeste regionen i Europa. Cadíz har fine strender og kan anbefales. det samme kan Málaga. Lenke til kommentar
gunnern Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Sharm el Sheikh, Egypt. Eksotisk, garantert bra vær og man kan oppleve veldig mye, samt mange aktiviteter tilgjengelig i umiddelbar nærhet! Heller ikke så veldig dyrt, jeg har bestilt fra pyramidene.no...sjekk prisene der. Tror Apollo også tilbyr pakkereiser dit. Ønsker å reise en uke fra 18mai, vil ha det varmt og godt og være et sted ment for avslapping! Avreise fra Rygge, Gardermoen eller Torp. Noen som kan gi meg noen tips? Med varmt så mener jeg at man kan ligge å sole seg på dagen og gå ut å spise i t-skjorte på kvelden. Og finnes det en bra side på nettet til å sjekke værmeldinger? Eller er det yr.no eller pent.no som gjelder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå