Gjest -gjest-redd-har-sett-for-mye- Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hei, jeg syntes ''runkehånda'' mi har mye mer hår en den andre. Jeg trodde det bare var en myte, men nå tviler jeg Bor hjemme, så har ikke lyst til og bli busta. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 At det kan påvirke testosteronproduksjonen, som igjen påvirker generell hårvekst er nok ikke umulig, men du vil ikke oppleve å få mer hår på et bestemt sted pga. forholdene du beskriver. Så mao, et klart NEI, det kan ikke skje at du får mer hårvekst på runkehånden pga hyppige hyrdestunder med frk. høyre (statistisk). Lenke til kommentar
terrapimp Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Dette er helt sant! Jeg ble busta når jeg var 9. TIPS: Bruk foten (helst venstre) Lenke til kommentar
citadel Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det er absurd at du skal få mer hår på hånda på grunn av runking. Hår kommer at testosteronproduksjonen i kroppen, og ved å runke vil jeg neppe si at testosteronproduksjonen øker. Det er bare en ren tilfeldighet. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kansje begynne å bruke hansker slik at du slipper å bli bustet? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har du vurdert å shave ballene? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har du vurdert å shave ballene? Der sier du noe, kansje håret fra ballene smitter til hånden . Lenke til kommentar
marvol Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvis man får så hårete hender at man er redd for å bli oppdaget, kan det være en fordel Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hei. Dette forumet tillater gjesteposting, man må ved dette ikke være registrert for å kunne poste her. Men vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Da tråden er et brudd på regler for bruk av gjesteposting stenges tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg