mr-grandmother Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hei hei Jeg har et pioneer XV-DV575 anlegg. Pr. idag kobler jeg lyd fra pc via "line in"inngangen på anlegget, men lyden som kommer ut, kommer da kun gjennom front left og front right speakers, ikke surround eller center speakers. Hovedkortet har uttak for å kunne koble til et surroundanlegg, men ikke med de kablene som fulgte med høytalerne jeg kjøpte Her er baksiden på anlegget: Og kablene ser da slik ut: Finnes det noen for for "omformer" jeg kan slenge på enden av kabelen slik at den passer med et vanlig 3.5mm uttak, eller er dette en lost case? =P På forhånd takk Endret 5. mai 2009 av mr-grandmother Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Du ser jo bare på høyttaler tilkoblingene, det hjelper ikke. Du må se på signal inngangene på forsterkeren. Line in er antageli bare 2-kanal stereo, du trenger enten 6 analoge innganger eller digital inngang (optisk eller coax). Lenke til kommentar
mr-grandmother Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Kjørte på med digital optisk kabel(toslink) mellom anlegg og pc, og det funker som en drøm! Mange tusen takk Hårek =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå