Garrian Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hei, Jeg er en gutt på 14år som er på jakt etter ny hobby. Eneste jeg driver aktivt med er paintball. Jeg har tilgang til skog, sjø og båt. Så er vel kanskje noe å finne på her? Noen som har noen forslag til hva jeg kan starte med? Kan være alt mellom himmel og jord. Dere kan bare ramse opp masse ulike hobbier av alle slag. Takk:D Endret 5. mai 2009 av vidar_h Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 R/C er jo alltid gøy da. Uansett om du er 14 eller 40. Lenke til kommentar
Garrian Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hmm, Jeg har en bensin bil stående, fikk den til jul for 2-3 år siden. Men har egentlig ikke fått kjørt den skikkelig, den er helt fucka, gjorde noe galt under innkjøringen.. Men trenger flere forslag.. Endret 4. mai 2009 av vidar_h Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg driver med Diabolo. Digger det Video Video Send meg en pm hvis du lurer på noe, evt. stikk innom diabolo.ca Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Parkour? =D Det er jo helt konge! Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Puslespill! Knall hobby, mange mange timer med gøy pusling og frustrasjon over den ene biten du så 10 ganger når du ikke trengte den, men ikke finner igjen når du trenger den. ^^ Lenke til kommentar
dragoon321 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Tennis. Men det er ikke så gøy å spille alene, så jeg vill foreslå å finne noen du kan spille det sammen med. Lenke til kommentar
Helgi Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Du nevner at du bor nært skog og vann? Jeg driver en del med turgåing, jakt og fiske og vil annbefale alle å gjøre det samme (selvfølgelig). Få med deg gode kamerater, tenn bål, lag kaffe kos deg. Ta jegerprøven, gå i speideren med tanke på alderen din. Det er masse du kan gjøre, kos deg! Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Trening Det er ingenting bedre enn å komme hjem fra treningsenteret etter du har svettet. Og man kommer i bedre form Paintball eller softgun Dette er en utrolig spennende og gøy hobby. Det er ganske realistisk også, bortsett fra det hele konseptet med malingballlene/plastikkulene Skyting Hvis du har luftgæver, ekte gæver, softgun eller paintball så er det alltids gøy å gå opp i skauen eller ut på hytten, sette opp tegnede figurer av mennesker (slik som de har på alle skytebaner) eller bare vanlige blinker og plaffe løs Lenke til kommentar
dragoon123 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Mange forslag her: begynne å spille wow/rs/ age of conan begynne med jakt begynne å stå på rulleskøyter (er drit gøy) bli datageek bruke all tiden din på skolearbeid pugge alle og alt som har med pokemon å gjøre, deretter melde deg på kvitt eller dobbelt begynne å ta masse bilder. få d jobb. få d dame, anbefales. kjøpe deg noen kule ps3 spill, her må du ha en ps3 gå på fest hver helg se på tv bli medlem av en gangster gjeng, bruke tia de på å sloss spille gameboy advance sp. (anbefaler pokemon) løpe, løp mye og bli drit go i det. lære deg å spille gitar, og når du blir god, lærer du deg å spille med tæran, og øran til slutt. begynne i korps. begynne å røyke/snuse være veldig aktiv på www.diskusjon.no Alt dette kommer rett fra levera, bare bruk fantasien Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Eneste jeg driver aktivt med er paintball.Jeg har tilgang til skog, sjø og båt. Så er vel kanskje noe å finne på her? Dere kan bare ramse opp masse ulike hobbier av alle slag. Takk:D fiske? Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Fridykking! En utrolig spennede hobby der du får oppleve verdenen under overflaten. Skjekk ut frivannsliv.no om du vil lese mer Lenke til kommentar
thoomas82 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Kjøp deg en ATV! Da blir du ikke lei med det første Men hør evt med bonden først! Endret 27. mai 2009 av thoomas82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå