KingHansen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har et spørsmål angående installasjon av CuteNews. Her er da innstruksjonene jeg har funnet for fremgangsmåten: 1) Create a directory on your server ( e.g. cutenews ) 2) Upload the content of the cutenews.1.4.6.zip to the directory you created in step 1 3) Now You must CHMOD the the directory cutenews/data/ and all files and folders under the data/ directory must be also chmod'ed to 777. Har fullført punkt 1 og 2, men sliter litt med det 3. punktet. Så spørsmålet mitt da er om det er noen her som kan forklare meg fremgangsmåten for å chmod'e til 777? Bruker forresten programmet FileZilla. Takker for svar Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det betyr vel å sette skrive, lese og endre rettigheter til den mappa om jeg ikke er helt på jordet Lenke til kommentar
KingHansen Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Det betyr vel å sette skrive, lese og endre rettigheter til den mappa om jeg ikke er helt på jordet Det stemmer det ja Spørsmålet er bare hvordan jeg kan forandre på dette? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 http://www.cubecartforums.org/docs/appendi...irectories.html Håper dette hjelper! Lenke til kommentar
KingHansen Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 http://www.cubecartforums.org/docs/appendi...irectories.html Håper dette hjelper! Takker så meget! Fikk det til nå Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Leif1990 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hei. Når det først var en tråd om cute news her, så lurer jeg på følgende: Når jeg har fått lagt inn og fått en kode på hvordan jeg skal vise nyhetene i på siden vår. Også laster opp mot nettet, og etter det sjekker siden på nettet. FÅr jeg denne feilmeldingen: Warning: include(/store/1/web/domene.no/cutenews/show_news.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /store/1/web/domene.no/test.php on line 10 Warning: include() [function.include]: Failed opening '/store/1/web/domene.no/cutenews/show_news.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /store/1/web/domene.no/test.php on line 1 Noen som har peiling på hvorfor dette kommer, og hva jeg eventuelt kan gjøre for å endre det? Håper på svar Endret 4. mai 2009 av sjefen_no1 Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Eksisterer hhv. show_news.php og test.php på de plassene den spør om? Lenke til kommentar
Leif1990 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Eksisterer hhv. show_news.php og test.php på de plassene den spør om? Ja det gjør de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå