Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 I klassen min har jeg en jente som jeg noen ganger prater med på msn, ikke på skolen, vi prater nesten aldri på skolen. Det hadde gått kanskje 2 mnd siden vi snakket og hun tok plutselig kontakt med meg på msn her om dagen og vi bare snakket. Så spurte hun om jeg trente fortsatt og spurte om hun kunne se, ja hvorfor ikke tenkte jeg så sendte ho bilde. Ho skrev "rawr good looking, skjønner hvorfor du skal vise på stranda" osv. Er dette en flørt eller? Suger skikkelig med damene. Senere på kvelden begynte hun å snakke om en dude ho drev å krangla med og posta hva de sa til hverandre, skjønte ikke helt hvorfor, så bare diskuterte vi det. Virker som et slags hevn ting. kanskje hun prøver å ligge med noen for å hevne seg? vet ikke jeg eller så var hun bare frustrert. På skolen i dag prøvde jeg å snakke med henne men hun virket ikke interresert i å prat så hun bare gikk med venninnen sin. Hun er ganske sosial i klassen, men det er ikke jeg. Har aldri glidd inn i den klassen så prater bare med en annen gutt i klassen, da vi bare er 5 gutter og 17 jenter elns. Forundrer meg ikke at hun tar kontakt vis msn i kveld heller. Jeg har ikke følelser for henne men hvis hun er ute etter noe sier jeg ikke nei. Vil bare vite deres tanker rundt dette. Lenke til kommentar
Spid3r Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Virker som hun er interessert i deg, og vil at du også skal vise litt interesse eller ta initiativ til noe? Be henne hjem til deg på film, eller bare gå en tur eller noe? Og om du ikke er interessert i henne, så burde du ikke være sammen med henne bare for å få deg et ligg om hun virkelig liker deg! Og det med at hun ikke virker interessert om du prøver å snakke til deg på skolen, aner jeg faktisk ikke hvorfor. Har skjedd meg også.. Hun var kjempe hyggelig når vi var alene og flørtet masse da, men om det var andre venner av henne tilstede "ignorerte" hun meg..=/ Lykke til uansett hva slags valg du tar! Endret 4. mai 2009 av spid3r Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ja, nå har vi sitti på msn i flere timer utover kveldene hele uka. Føler at hvis jeg ikke gjør noe drastisk snart så vil ho slutte å prate. Ahhh faen, åssen skal jeg spørre om ho er med å ta en kaffe? Det må skje på riktig tidspunkt. Jeg kan ikke bare spørre"skal vi ta en kaffe" hjelp, vil ikke ødelegge dette. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Protip; Spør hvilke planer hun har for f.eks tirsdag, sier hun "lite/ingenting" så popper du inn med: "Finne på noe?" Baadumdish. Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Okay, har tenkt litt. På mandag skal jeg spørre uansett hvilket "humør" Skriver noe slikt: "here goes nothing, bare lurer på om du er interressert i en kaffe en eller annen dag" Ho må være interressert i meg på en eller annen måte siden ho har snakka så mye med meg. Sier ho nei, skal jeg bare slutte å prate med ho? Ikke noe vennefelle på meg. Lenke til kommentar
Gjest roflguest Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ikke si "here goes nothing" det blir for patetisk. For det andre ikke spør, men si heller rett ut: "X plass i morgen kl. der og da" det digger chicks, jeg synes selv det blir alt for teit med f. eks. som dette: "please, here goes nothing men kan du være så snill og møte meg i morgen med x plass PLEASE?!!!?!????" Faen som jeg hater det, og det samme gjør jentene. Merkelig scenario, dere går i samme klasse men snakker bare på MSN, det virker som hun er for sjenert for å snakke med deg i virkeligheten. Jeg vil si at det beste vil være å møte henne å finne på noe utenom klassen, og hvis det da funker bra så kommer dere sikkert til å snakke masse i fremtiden i lag i klasserommet. Hvis du ikke har følelser for henne må du så sagt det tidlig ut at du ikke vil gå inn i noe forhold med henne, men heller bare ha henne som en venn, og hvis hun virkelig liker deg og du synes det funker greit fuckbuddy. Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Uuuh.. Du har ikke vurdert at henne i utgangspunktet bare vil være venn? Hun snakker med deg, og om hun sier nei takk til å ta en kaffe skal du bare ignorere henne? virker som om du stresser opp situasjonen din litt mye Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg sier jeg er i senga, og hun sier litt senere jeg går mot senga nå. Så fleiper vi litt rundt det. Så sier ho, "vi burde legge os tidligere"...." xD det ble bare feil" osv sånn prat. Men vis ho ikke vil prate omtrent på skolen og bare på msn og jeg ikke får ut fingern blir det bare feil og vi kommer antakelig til å slutte å ha kontakt på msn. Så kanskje hun plutselig tar kontakt en dag om noen uker 2 mnd's tid. Det er litt flørting her vil jeg tro. Lenke til kommentar
Spid3r Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Du bør virkelig få ut fingeren å be hun ut på noe. I timen og sånn kan du jo bare små snakke med henne for å få startet det i det virkelige liv også. Når dere da har begynt å snakke på skolen også, er det bare å be henne ut på kino, kaffe, eller noe dere liker å gjøre. Du kan også prøve uskyldige berøringer feks. dytte litt om dere står i kantine kø osv. Lykke til!:-) Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Du bør virkelig få ut fingeren å be hun ut på noe. I timen og sånn kan du jo bare små snakke med henne for å få startet det i det virkelige liv også. Når dere da har begynt å snakke på skolen også, er det bare å be henne ut på kino, kaffe, eller noe dere liker å gjøre. Du kan også prøve uskyldige berøringer feks. dytte litt om dere står i kantine kø osv. Lykke til!:-) Enig i det her, men om dere har pratet mye på MSN, så er det bare å ta mot til seg til å spørre om hun vil være med på kino etc.. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 For det andre ikke spør, men si heller rett ut: "X plass i morgen kl. der og da" det digger chicks Bra alle jenter er helt likedan, for ellers hadde jo dette fungert på bare noen få! Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Spør "Du, jeg fikk brått skikkelig lyst til å bade/kjøre gocart/spille paintball" e.l. Få det til å virke som et litt spontant innfall du har der og da. Men siden det virker som om dere snakker om ganske betydningsfulle ting på MSN også, så går det an å si til henne at du føler at dette her er noe man burde ta face to face! Gjort det mange ganger, funker hvertfall for meg. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 *Henter popcorn for å følge med på parringsleken* Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Begynner å bli en stund siden jeg har skrevi her. Har endelig fiksa en middag. Uansett, i går preika vi på msn og spurte om vi skulle ta "sannhet eller sannhet" og jeg skjønte hvor ho ville....om jeg har fått kjøtt på løken. eller ho ba meg skrive en personlig hemmelighet, så jeg skrev at jeg var omskjært og at det var digg. Ho sier" ^^, aldri sett før" men jeg sender ikke bilde av kuken min... så kom det fram at jeg ikke hadde pult før og ho "no stress" blablabla. Det fucka opp alt, åssen kan jeg i det hele tatt møte ho? Tror ho var interressert i et ligg fordi ho syns jeg er kjekk eller lignende. Ho sa det var turn-off osv, jeg raget. Dette ender i dass...noen forslag. Jeg vil ikke bare "være venner", orker ikke sånt bullshit. Er 100% sikker på at ho ville knulle...men ikke nå lengre. ho prata om alle sexpartnerne sine og blblbla. Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hun sa det var turn off at du ikke hadde hatt sex før? Jeg hadde synes det var turn off dersom dama hadde hatt kilometer med pikk inn i seg, noe det sprutludderet her åpenbart har hatt. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hun sa det var turn off at du ikke hadde hatt sex før? Jeg hadde synes det var turn off dersom dama hadde hatt kilometer med pikk inn i seg, noe det sprutludderet her åpenbart har hatt. :!: !! Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) -slett- Endret 23. juni 2009 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Haha, ja Mido det er forsåvidt rett. Men jeg tror ikke ho har knulla så mange. Driter egentlig i det, ho er digg og har lyst til å ta ho. Skulle kanskje sagt" det er ikke så jævla turn-on å vite at noen har knulla mange personer heller" så kanskje ho hadde endra mening. Men det blir jo mitt første knull og det er jo "speielt" for mange og det crapet der, jeg er ikke sånn person som bryr meg om sånt. kanskje ho ikke vil være mitt første? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Skulle kanskje sagt" det er ikke så jævla turn-on å vite at noen har knulla mange personer heller" så kanskje ho hadde endra mening. Sounds like a winner Da ville hun garantert ville knøllt deg ittepå. Er uansett merkelig at dere aldri snakket på skolen, hun gikk i klassen sa du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå