Superbit Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg vurderer å kjøpe meg et brukt HD videokamera som er kjøpt i USA (HDV eller AVCHD). Jeg har lest maaange forumtråder angående følgene av å kjøpe NTSC kontra PAL, uten å egentlig komme til noen konklusjon. Folk er vist nok ikke helt enige (som vanlig, hehe). Men for å komme til bunns i ett spørsmål: Har det noen betydning om HD kamera er PAL eller NTSC hvis jeg skal brenne den redigerte filmen over på BluRay? Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg vurderer å kjøpe meg et brukt HD videokamera som er kjøpt i USA (HDV eller AVCHD). Jeg har lest maaange forumtråder angående følgene av å kjøpe NTSC kontra PAL, uten å egentlig komme til noen konklusjon. Folk er vist nok ikke helt enige (som vanlig, hehe). Men for å komme til bunns i ett spørsmål: Har det noen betydning om HD kamera er PAL eller NTSC hvis jeg skal brenne den redigerte filmen over på BluRay? Nei. Det har kun betydning om du skal brenne PAL DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå