Gå til innhold

1.5L Pepsi Max fra bensinstasjoner

suzpaz

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og noen andre har opplevd at 1.5 liter brus, spesielt Pepsi Max, smaker ofte veldig rart fra bensinstasjoner og kiosker som ofte lagrer brusen lenge.

Vi vet ikke hvorfor, eller helt hvordan man skal beskrive smaken, men har hørt ord som "syrete", "bensinaktig" og "billigcola".

Enda en ting jeg har lagt merke til er at flaskene ofte er "skitne" eller mye oppskrapet.

Det jeg vil vite er om flere av dere har merket dette, at 1.5 liter brus smaker rart fra bensinstasjoner.

Om dette er et problem mange har, planlegger jeg å ringe til Pepsi Max og be dem ordne opp i dette, for det er kjedelig å måtte kaste halvparten av brusene du kjøper, for bensinstasjonene vil ikke ta de tilbake om de ikke har gått ut på dato. Da må man betale masse frakt for å få sendt brusen til fabrikanten, noe som ofte er uaktuelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor tror du at Pepsi Max har noe med dette å gjøre ? Tror du dem sender "dårlig" brus til bensinstasjonene og den "brukbare" til butikkene ?

Om du kjøper en flaske på en butikk eller en bensinstasjon er jo likegyldig i forhold til smak med mindre dem har vert uheldig med et vist parti som er lite sannsynlig.

Jeg drikker ikke pepsi max men bensinstasjoner har ofte 2x1.5liter for en billig penge, som regel solo eller pepsi, solon smaker helt normalt og dama sier pepsi maxn smaker helt normalt.

At flaskene er skitne må nok hver enkelt bensinstasjon stå for, flaskene blir jo vasket både utvendig og innvendig før tapping, dem kan kanskje bli litt støvete ved transport men dette er minimalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...