Format_C Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Jeg får ikke de sente mailene mine opp i "sendt messages" på MSN hotmailkontoen min. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Det er ikke meningen du skal det heller...eller, den gjørt det ikke med default innstillinger. Du må enable det...det gjøres når du skriver mailen, og det er en liten checkbox over mailen som det står "Copy message to sent folder". "there ya go" AKIRA Lenke til kommentar
house Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 usj, folk bruker faktisk HOTMAIL ennda =) hehe.. jaja. kutta ut hotmail for mange mange år siden, hotmail/yahoo er dritt, får så ***** mye reklame osv.. kjeie greier!! Housey Lenke til kommentar
unwill Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Jeg bruker hotmail som en junk adresse jeg. Får omtrent 10 junkmail der hver dag tror jeg. :smile: dessverre så får jeg 1-2 junkmail nesten daglig på den vanlige adressen også. Jeg har jo aldri brukt den på noen siter så det er egentlig litt rart at det skal komme junk dit. Lenke til kommentar
house Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 har en online.no adresse jeg ikke bruker lengere, får kansje rundt 10stk spam mail's der.. uten å ha signa opp eller.no... godt jeg har domene mail ja Housey Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 ...ja men du får jo reklame selv om du bruker online.no osv... desuten finnes det noe som heter Block....silk at ,man kan blokere reklamemailer... kjekt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå