Superparanoid Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Sitat VGnett: "Dette innslaget klarer du ikke å se uten å le!" Personlig tviler jeg på at det er så mange ler. Jeg trakk ikke på smilebåndet én eneste gang, gjorde du? At innslaget er latterlig derimot - det kan jeg være enig i. Lenke til kommentar
joramo91 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Sitat VGnett: "Dette innslaget klarer du ikke å se uten å le!" Personlig tviler jeg på at det er så mange ler. Jeg trakk ikke på smilebåndet én eneste gang, gjorde du? At innslaget er latterlig derimot - det kan jeg være enig i. Innslaget var jo helt sykt morsomt da:) Hadde latterkrampe en stund der, ja. Spesielt han første var sykt morsom. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg lo ikke en gang, jeg dro ikke på smilebåndet engang. :\ Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Så bortkastet tid, ble nesten sur Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Lo faktisk nesten av hvor teit dette innslaget var.... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Lo en gang på starten da han gamle kineseren skulle ta fyren i hånda. Tok i en skikkelig falsk latter, trynet var priceless for meg = latter. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg burde visst melde meg på et latter yogakurs Lenke til kommentar
Waco Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg dro ikke på smilebåndet engang, og nei er ikke i noe spesielt dårlig humør. Men Japanerne har en veldi barnslig humor, mener å huske vi gjorde noe lignende i barnehagen muligens eller om det kanskje er noen syke tanker i bakhodet mitt.. Men se foreksempel programmet som gikk på tv for ikke lenge siden, Japanese gameshow eller hva det het igjen, veldig spesiell og barnslig humor. =) Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg lo fordi "latter-yoga" så latterlig teit ut. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har ikke humor ifølge vg.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jeg lo i alle fall litt! Edit: Men så er jo jeg en humorfyr da... Endret 4. mai 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Not amused... Endret 4. mai 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 En av grunnene til at jeg har droppet VG Nett. Villedende overskrifter og elendig innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå