Acherontic Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 skal prøve å få med meg det meste av dette: (spørs hva jeg/vi orker, ble litt mye stress i fjor) Onsdag: Band of Horses, Bon Iver, Kåre and the Cavemen, Magnus Moriarty, Mew, Vampire Weekend Torsdag: Arctic Monkeys, Fever Ray, Fjorden Baby!, Florence and the Machine, Grizzly Bears, I Was a King, John Olav Nilsen og Gjengen, Snøras Fredag: Beach House, Datarock, GG Dance, Jay Reatard, Lily Allen, SMK (NATT), Lørdag: Beirut, Bob hund, Crystal Castles, Harrys Gym, The New Wine, Norma Sass, Røyksopp, The Very Best Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Mye av det samme som meg, men jeg må få med meg The Bronx og Ulver på Onsdagen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det bare jeg som er i hundre over å få Johnossi til Øya? Lenke til kommentar
Uviktig Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det bare jeg som er i hundre over å få Johnossi til Øya? Samme tenker jeg om Monotonix! Et så sinnsykt genialt band, og jeg har ikke sett noen andre nevne det! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det 18-årsgrense på klubbkonsertene? Regner egentlig med at det er det. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Tror det i stor grad er de aldersgrensene det er til vanlig, altså 20... 18 på Garage, John Dee, Parkteateret og Rockefeller. Mildt sagt litt kjipt for de som mangler ett eller to år på papiret. Endret 4. juni 2009 av macros. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jævla kjipt. Jeg så Slagsmålsklubben på Hove i fjor og har ekstremt lyst til å se dem igjen. Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Slagsmålsklubben spiller på Rockefeller, og på Rockefeller er det 18 Er forøvrig ikke så altfor stress å komme inn på 20 heller. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hei, er det noen som vet om det går an å bytte et dagspass mot et annet. Altså om jeg har dagspass for fredag, kan jeg bytte dette mot et dagspass for torsdag? (Grunnen til at jeg ikke orker å spørre på oyafestivalen.com sitt forum er at det virka slitsomt å registrere seg, så jeg spør her først ) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det tviler jeg veldig, veldig sterkt på, thesinner. Men hundre prosent sikker er jeg ikke. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Slagsmålsklubben spiller på Rockefeller, og på Rockefeller er det 18 Er forøvrig ikke så altfor stress å komme inn på 20 heller. Hjelper ikke mye når jeg bare er 17. Hei, er det noen som vet om det går an å bytte et dagspass mot et annet. Altså om jeg har dagspass for fredag, kan jeg bytte dette mot et dagspass for torsdag? (Grunnen til at jeg ikke orker å spørre på oyafestivalen.com sitt forum er at det virka slitsomt å registrere seg, så jeg spør her først ) Det går nok ikke. Du kan prøve å bytte privat med noen som har lyst på daspass fredag. Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Slagsmålsklubben spiller på Rockefeller, og på Rockefeller er det 18 Er forøvrig ikke så altfor stress å komme inn på 20 heller. Hjelper ikke mye når jeg bare er 17. Stemmer det. Nei da er det litt vanskeligere. Eller, om du først kommer inn på 20 (elller 18) så er det enten fordi du har falsk legg, eller fordi du drar sammen med endel folk som er så gamle at de ikke gidder å sjekke deg. Skaffer du deg øyabånd som signaliserer at du er over 18 hjelper vel det også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg kjenner ingen som ligner på meg og er et par år eldre, så falsk legg kan bli litt vanskelig. Jeg gidder heller ikke prøve å få tak i et på andre måter siden det ikke er altfor lenge til jeg blir 18. Det å satse på å gå inn sammen med eldre venner tror jeg også funker heller dårlig. Jeg er den laveste av kompisene mine, så jeg glir ikke akkurat rett inn. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg minner om at kjøp og salg på forumet ikke er tillatt jmf. retningslinjene §1. Et innlegg er slettet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Onsdagspass i boks, takk og lov! For en jævla dag! Bon Iver, Band of Horses, Mew, Vampire Weekend, Magnus Moriarty, the Little Hands of Asphalt ... Faen, noen kommer til å krasje! Det er for mange. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ja, det er alltid noe som kræsjer. Med mindre man er på Stavernfestivalen da, hvor de bare har to scener som de veksler mellom. Off topic: Duper Sessions hørtes forresten veldig, veldig, veldig bergensk ut. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Når blir klokkeslettene klare, noen som vet det? Og ja, TheMartine Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Var vel juli i fjor engang klokkslettene ble bekrefta. Aner ikke nå i år. Skal bare på onsdagen. Håper for gudskyld ikke Band of Horses, Mew og Vampire Weekend spiller samtidig. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Da var dagspass for onsdag, torsdag og fredag i boks ! Bare synd at lørdan var utsolgt =( Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Da var dagspass for onsdag, torsdag og fredag i boks ! Bare synd at lørdan var utsolgt =(Irriterandes for deg.... Lørdag er den beste dagen imo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå