Olum Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg skal jobbe frivilig og jeg kommer til å få med meg alt. Jobber som opprigg før festivalen. Da er alt arbeidet ferdig når festivalen starter Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hurraaaa, jeg fikk akkreditering! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg kjenner en fyr som kom inn bare med pressekortet sitt, selv om han ikke hadde jobb. Han sa at han kjørte som frilanser og "sikkert fant noen som ville kjøpe bildene". Funka Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Mjah, presse eller fotograf... Jeg var ikke der det året. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hehe. Pressepass på Øya er omtrent det beste i verden. Også får vi bruke doene på presseområdet, som er reeene og uten kø. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Angående doene, er det herlig å være gutt. Slipper de lange dokøene. Det er satt opp masse pissoarer på området. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Og dere slipper å sitte ned på noe av de kvalmeste toalettene som eksisterer i verden. På Roskilde var det jo stadig en herlig topp som steg opp fra doen når det begynte å bli lenge siden de hadde tømt. Sånn har jeg heldigvis til gode å oppleve på Øya, da. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Oi oi oi! Johnossi, Fjorden Baby! og Vampire Weekend til Øya? Begynner nesten å grine, jeg. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Oi, Vampire Weekend! De var en utrolig god overraskelse på Hove ifjor. Gleder meg! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ulver skal spille på Øya. Dette blir et av festivalens høydepunkt! Jeg er så glad for at jeg får bo i Gamlebyen under Øya. Er virkelig bare et (meget godt) steinkast unna! Lenke til kommentar
Uviktig Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Øya blir sinnsykt bra i år! Kåre & the Cavemen, bob hund, Cocktail Slippers, Fjorden Baby, Jay Reatard, Monotonix, Pony the Pirate, Soft Pack, Snöras og Vampire Weekend! Gleder meg villt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Øya blir intergalaktisk bra! Jeg kan ikke huske sist gang de hadde et så artig program. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tror de aldri har hatt et så bra program! Mener de skrev noe sånt et sted også ... Noen som vet hvordan det er å være vakt btw? Det var det det ble som frivilligjobb på meg. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Blir mer og mer irritert over at jeg bare har lørdagspass... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Når var det Ulver og Aura Noir ble sluppet? Jeg fant det ut nå. FY FAAAAEEEN SÅ RÅTT!!! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 De ble vel sluppet i går, tror jeg? Jeg fikk SMS fra Øya klokka 12:12, i hvert fall. Fikk et aldri så lite gledesutbrudd da, ja. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det beste med øya i år er klubbdagen og The Adolescents på Garage, kjedelig at jeg ikke har festivalpass så jeg må betale, men samma f, betaler gjerne halve stipendet mitt for å se dem Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Lørdagen gleder jeg meg til. Erol, CC og Rouksoup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå