Kakofoni Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Noen som skal? Andre som gleder seg vilt? Kommer til å bli skitbra! Men hvor overnatter folk hen? Er det på Ekeberg, eller? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ligger i Gamlebyen, går hjem om jeg ska dit men sannsynligvis blir det ingen tur pga dårlig musikk. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er det noen som vet hvor man får forhåndskjøpt billetter til Øyanatt-konserter? Tenker spesielt på Suburban Kids With Biblical Names på Garage på fredagen... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er det noen som vet hvor man får forhåndskjøpt billetter til Øyanatt-konserter? Tenker spesielt på Suburban Kids With Biblical Names på Garage på fredagen... Det vil jeg tro, det har i hvert fall gått an før. Jeg skal i hvert fall på Øya, som vanlig. Eneste kjipe er at de ser ut til å ikke ha noen grenser for hvor mange folk de klarer å pakke inn i Middelalderparken. Det holder nååååå! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Anbefaler forresten alle å jobbe som frivillig, det er fantastisk godt miljø, og bare kule folk. Og jobbene er ikke akkurat slavearbeid heller ;p Lenke til kommentar
Badering Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Crystal Castles blir amazing i hvert fall! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Crystal Castles blir amazing i hvert fall! Oh yes, forventet høydepunkt der, altså. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Crystal Castles blir amazing i hvert fall!Så du har kjøpt dagspass? good shizl! kjøpte festivalpass i forrige uke.. men er øya natt delt fra selve festivalen, dvs passet mitt gjelder ikke for øya natt? vil se Smk uten å betale ekstra for det :/ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Øyanatt har egne billetter, ja. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har ikke kjøpt enda ache, må avtale med folk og slikt. Men penger tror jeg ikke skal bli et problem n_____n Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 var 900 billetter igjen på mandag, så det er på tide å få ræva i gir. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 var 900 billetter igjen på mandag, så det er på tide å få ræva i gir.Jeg turte ikke å vente lenger nå, kjøpte nettop... I fjor fikk jeg billetter fra jobben, håper jeg får det i år også så selger jeg min egen Lenke til kommentar
tobn Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Konge program på Øya i år. Har ikke fått kjøpt billett ennå siden venna mine må drøye det hele tiden. Redd for at det skal bli utsolgt kjenner jeg. Röyksopp, Crystal Castles og Arctic Monkeys Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Var 20 billetter igjen i går kveld, tobn. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Var 20 billetter igjen i går kveld, tobn.Festivalpass du snakker om nå? Hvor har du fått det fra forresten? :s Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 http://oyafestivalen.com/pages/nor/354-sna..._til_alle_dager Nå står det 300. Skyldes sikkert returnerte billetter. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Har tenk meg dit, får skaffe meg billett i løpet av dagen. Gleder meg til Crystal castles (ofc), Røyksopp, Glasvegas, Beirut, Fever Ray, Thåström, og og og.. Lurer på om jeg skal få med meg SMK på øyanatt også. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Fantastisk program på øya i år, skal jobbe som frivillig Röyksopp, Fever Ray, Datarock, Crystal Castles Band of Horses, Jaga Jazzist Gleder meg meget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå