Karlson Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hei! Det har seg sånn at jeg har begynt å få vondt i høyrearmen min i det siste, og jeg lurer på om det kan være musesyke. Kan begynne med å beskrive "smertene": -Kjenner av og til, som oftest mens/etter jeg har sittet på pc en stund, at det gjør litt vondt i overarmen. Klarer ikke helt plassere hvordan og hvor det gjør vondt, men jeg kjenner det rimelig godt. -Hvis jeg knytter hånden stramt, kjenner jeg at det gjør vondt på innsiden av underarmen. Det skal nevnes at jeg sitter på PC noen timer hver dag, og jeg trener ikke så mye. Hva tror dere? Er det musesyke? I så fall, hva bør jeg gjøre for å forebygge det? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 prøv å bruk ventrehånda ei uke og se om du blir bedre Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Bare pass på når du bytter hånd, husker jeg prøvde deg, endte med at den andre hånden ikke var klar for belastningen så fikk musesyke i begge. Noe av det som hjalp meg til å bli bedre var å få blodomløpet mer i gang, for eksempel gå en tur, o.l. Endret 4. mai 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå