Gå til innhold

Erfaringer med dvdhuset.no?

Anbefalte innlegg

Har aldri bestilt noe fra denne butikken f?r, men da eg såg In Bruges p? Blu-Ray til 99 kr s? la eg inn en bestilling. Pengene ble trekt fra konto men filmen har eg ikke sett noe til enda. If?lge ordrebekreftelsen i inboxen min ble den bestilt den 13 mars, alts? snart 2 måneder siden. N? er eg lei av ? vente og har sendt mail og spurt hvor den blir av. Noen andre som har erfaringer med denne butikken?

Endret av Klipschy
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Har aldri bestilt noe fra denne butikken f?r, men da eg såg In Bruges p? Blu-Ray til 99 kr s? la eg inn en bestilling. Pengene ble trekt fra konto men filmen har eg ikke sett noe til enda. If?lge ordrebekreftelsen i inboxen min ble den bestilt den 13 mars, alts? snart 2 måneder siden. N? er eg lei av ? vente og har sendt mail og spurt hvor den blir av. Noen andre som har erfaringer med denne butikken?

Jeg jobbet der før og det er ikke en svinlderbutikk. Kom i kontakt med dem.

Lenke til kommentar

Tror ikke at det er en svindlerbutikk, men de er hvertfall ufattelig trege. Sendte mail når eg laget denne tråden, og fikk beskjed om at den skulle komme innen 2 uker. Det er altså en over måned siden nå, og det er gått 3 mnd siden bestilling.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Tror ikke at det er en svindlerbutikk, men de er hvertfall ufattelig trege. Sendte mail når eg laget denne tråden, og fikk beskjed om at den skulle komme innen 2 uker. Det er altså en over måned siden nå, og det er gått 3 mnd siden bestilling.

da får du vel melde pakka savnet eller no. de var ganske nøye med å være raske med å sende ut pakkene men kanskje de har det mer travelt nå, men du løser nok dette sammen med dem og posten eller no...

Lenke til kommentar

Fikk beskjed for en stund siden at filmen eg hadde bestilt ikke fantes hos dem lenger, så eg fikk pengene tilbake. Uansett hva grunnen er så er det for dårlig og måtte vente 3 mnd på en bestilling, for så å få beskjed om at den er gått ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...