Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Magesmerter, burde jeg gå til lege?!

Gjest B.M.K.E

Anbefalte innlegg

Gjest B.M.K.E

Etter kommando av min elskede som forøverigt stod ved min høyre side, måtte jeg spørre om litt hjelp.

Helt siden onsdag forrige uke har jeg hatt kraftige magesmerter på høyre side av magen. Nei peeps, det er ikke mensensmerter som det kom fra min høyreside nettopp.

Hva det er, har jeg null peil på.

Det kjennes som noe vris' og gnis mothverandre. Og jeg har begynnt å bli litt blå der. Det er langs siden av magen.

Jeg nekter plent å dra til lege. Har levd den siste uka på panodil, ibux og noen andre sterkere smertestillende. Allikevel kjenner jeg det godt hvor jeg har vondt. Er som et blåmerke hvis jeg eller noe(n) kommer borti magen.

Hva er det?

Noen forslag?

Bør jeg gå til lege?

-Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter kommando av min elskede som forøverigt stod ved min høyre side, måtte jeg spørre om litt hjelp.

Helt siden onsdag forrige uke har jeg hatt kraftige magesmerter på høyre side av magen. Nei peeps, det er ikke mensensmerter som det kom fra min høyreside nettopp.

Hva det er, har jeg null peil på.

Det kjennes som noe vris' og gnis mothverandre. Og jeg har begynnt å bli litt blå der. Det er langs siden av magen.

Jeg nekter plent å dra til lege. Har levd den siste uka på panodil, ibux og noen andre sterkere smertestillende. Allikevel kjenner jeg det godt hvor jeg har vondt. Er som et blåmerke hvis jeg eller noe(n) kommer borti magen.

Hva er det?

Noen forslag?

Bør jeg gå til lege?

-Takk!

JA, du bør gå til lege, ikke brokk eller noe sånt du har pådratt deg?

Lenke til kommentar

Kom deg til lege fort.

Ofte er det nyrestein eller blindtarm. Å gå flere dager med en blindtarmbetennelse er alt annet en bra. Sprekker den kan du fort få problemer.

Er det nyrestein kan det fort hende at smertene du nå opplever blir som flis i fingeren å beregne i forhold til hva som bil komme. Da hjelper ikke ikke verken Paracett eller Ibux.

Ingen her inne kan gi deg en diagnose. Du må selv møte opp på legevakten eller hos legen din.

Lenke til kommentar
Hva er det?

Noe som forårsaker smerter

Noen forslag?
  • Gallestein
  • Galleblæreinfeksjon
  • Brokk
  • Hepatitt
  • Magesår
  • Tolvfingertarmsår
  • kolikk
  • Nyrebekkebetennelse
  • Nyrestein
  • Gastroenteritt
  • Phophyria :wee:
  • Lymfom
  • Leukemi
  • Graviditet

og masse mer..

Bør jeg gå til lege?

Tja.. Hvis du ikke vil leve med smertene...

-Takk!

Værsågod.. ;)

Vaio :wee:

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...