Gå til innhold

Anmeldelse: Zeno Clash (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En fin anmeldelse til et utrolig godt laget spill. Er helt enig med karaktersettingen og kan trygt anbefale spillet!

Det var en faktafeil i anmeldelsen jeg ville ta opp..

Likevel har han bare tatt livet av en person, siden moren og faren hans er Father-Mother, en tvekjønnet fugleaktig kjempe som har den største familien i hele Zenozoik

STOR SPOILER!!

Father-Mother er ikke tvekjønnet. Han er en "han, hankjønn". Father-Mother var vesenet som skulle ønske han kunne få barn, men kunne ikke pga han var mann.

Det father-mother gjorde var å stjele alle ungene i hele Zenozoik og erstatte de med griser slik at han kunne lage den største familien i byen.

Ingen andre enn Ghat visste om hemmeligheter.. Før slutten..

:D

Lenke til kommentar

Avslørte slutten? Innholdet lå i en spoiler + første linjen var "STOR SPOILER!"

Jeg gjorde så godt jeg kunne, men din nysgjerrighet og dårlige selvkontroll fikk deg til å lese videre :p

Edit: Jeg vil også legge til at de tydlig sa at

"Father Mother is a male" mot slutten.

Endret av HammerBro
Lenke til kommentar

Jeg gjorde så godt jeg kunne, men din nysgjerrighet og dårlige selvkontroll fikk deg til å lese videre :p

Edit: Jeg vil også legge til at de tydlig sa at "Father Mother is a male" mot slutten.

I din iver etter å forsvare deg selv ser det jammen ut som du klarte å slenge inn en spoiler likevel :) (siste setning i ditt forrige innlegg)

Du bør kanskje skjule dette.

Lenke til kommentar

Edit: Jeg vil også legge til at de tydlig sa at [...]

Joda, joda. Jeg veit det der, fordi jeg har spilt gjennom hele greia. Dealen er bare at du med "faktafeilen" din driver og avslører hele plottwisten i spillet, siden du utenfor spoilertaggen røper at det ikke er korrekt at Father-Mother er tvekjønnet. Jeg skrev det sånn i omtalen fordi det er slik det presenteres i innledningen av spillet, for at folk ikke skulle få avslørt historien før de får satt igang med spillet selv. Men men, samma det. :sleep2:

Takk for positive tilbakemeldinger, forresten. Håper noen blir fristet til å prøve spillet også, det ligger en demo tilgjengelig for nedlasting via Steam hvis noen skulle være nysgjerrige. :)

Endret av TryggveS
Lenke til kommentar

Har du spilt hele spillet, Jevrio?

Jeg har prøvt demoen nå, og jeg ble litt nysgjerrig, samtidig som det virket litt kjedelig. Er det bare å... slå? :p

Hva kan dere som har spillet si om spillet versus demoen?

Lenke til kommentar

Haah, du ga spillet 2/10 etter å ha spilt i 10 minutter? :wallbash: Historien hadde såvidt begynt da.. :dontgetit: Og du sier at de som laget dette spillet måtte være full? Javel, om han hadde vært full, hadde han laget et ganske godt spill i fylla. Jeg synes du bør gi spillet en sjanse til. Hisorien hadde såvidt begynt etter 10 min. Hvis det er grafikken du klager over har jeg ikke mer å tilføye her..

Jeg tok meg ikke nær av innlegget ditt, er ikke noen stor "zc-fan", liker bare spillet :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...